מאמנה החדש של הפועל חיפה, רוני לוי, ערך היום (חמישי) את מסיבת העיתונאים הראשונה שלו בקבוצתו החדשה.
"אני מאוד שמח לחזור לעבוד. אצלי הכדורגל קודם כל בא מאהבה ואחרי זה מקצוע", אמר לוי בתחילת דבריו. "היו לי תקופות לא נעימות בקריירה. גם בבית"ר וגם במכבי נתניה. יש אתגר גדול בהפועל חיפה, אני רואה מועדון עם הרבה רצון להשתפר, ואעשה הכול כדי לקדם את הקבוצה".
3 צפייה בגלריה
לוי וכץ במהלך מסיבת העיתונאים, היום
לוי וכץ במהלך מסיבת העיתונאים, היום
לוי וכץ במהלך מסיבת העיתונאים, היום
(צלם: שחר גרוס, ONE)
"יש לי מחשבות ותובנות, אבל כמובן שעם הזמן הדברים יהיו יותר ברורים", התייחס לוי למטרות הקבוצה. "צריך עוד כמה ימים כדי להיות עם הקבוצה כדי להיות מדויק אבל יש לי הרבה תובנות. יש כאן סגל שחקנים טוב. שחקנים מנוסים עם איכויות שעשו משהו בכדורגל. אבל איכות לבד ושמות זה לא מספיק. קבוצה צריכה להיות ביחד ואנחנו צריכים להשתפר בהרבה פרמטרים. אני בטוח בשחקנים ומאמין בהם".
משחק הבכורה שלו לוי יהיה כבר בשבת (20:15) מול בית"ר ירושלים, בה אימן בעבר: "זה המקצוע שלי אז אני מהר מאוד נכנס לעניינים. אנחנו מכבדים את בית"ר שהיא קבוצה במגמת שיפור. הם נראים מאוד מחוברים כרגע, אבל אנחנו נשתדל להתחבר כמה שיותר מהר. אני בטוח שהשחקנים מבינים כמה המשחק הזה חשוב".
3 צפייה בגלריה
רוני לוי
רוני לוי
"יש פה אתגר גדול". לוי
(צילום: עוז מועלם)
לוי נשאל גם על הבעלים החדש שלו, יואב כץ, וענה: "לכל בעלים יש את הסגנון שלו. אני צריך להתאים את עצמי לבעל הבית שלי וזה בסדר".
כץ עצמו החמיא ללוי: "חיפשנו את הטוב ביותר ומצאנו את הטוב ביותר. הציפיות נשארו אותו דבר. להיות בפלייאוף העליון ולשחק באירופה. יש לנו עוד 17 משחקים ולפי הרקורד של רוני, יש לו 60 אחוזי הצלחה. לפי האחוזים האלו אנחנו נהיה בפלייאוף העליון".

תחנה תשיעית בקריירה

הפועל חיפה היא התחנה התשיעית של לוי בן ה-55, שזכה בשמונה תארים במהלך קריירת האימון שלו - שבעה מתוכם עם מכבי חיפה, היריבה העירונית של קבוצתו החדשה. לוי זכה עם הירוקים בשלוש אליפויות, שני גביעי טוטו ופעם אחת בגביע המדינה, בקדנציה השנייה שלו בקבוצה (2015/16). בנוסף זכה עם בית"ר ירושלים בגביע הטוטו ב-2019/2020.
3 צפייה בגלריה
רוני לוי
רוני לוי
חוזר לליגת העל. רוני לוי
(צילום: טל שחר)
לוי פוטר מהפועל באר-שבע באמצע העונה שעברה. משחקו הראשון עם הפועל חיפה יהיה, כאמור, בשבת מול בית"ר ירושלים, אותה אימן בעונת 2019/2020. מינויו הגיע בעקבות פיטוריו של ניר קלינגר, שנבעו מפתיחת העונה הרעה של הפועל חיפה בליגה.
האדומים הפסידו במחזור האחרון 1:0 לנס ציונה, ולמעשה לא ניצחו מהמחזור הראשון. יואב כץ הבעלים הגיע לארץ לאור מצב של הקבוצה, הגיע לאימון המסכם לקראת נס ציונה ואף נכח במגרש וצפה ביכולת המאכזבת של קבוצתו.
פורסם לראשונה: 11:56, 27.10.22