לאחר נקודה בודדת בשני המחזורים הראשונים במוקדמות יורו 2024, נבחרת ישראל מתכוננת לקראת צמד המשחקים נגד בלארוס (חוץ) ואנדורה (בית) במסגרת זו שייערכו באמצע חודש יוני. משחק החוץ נגד הבלארוסים יתקיים בבודפשט, הונגריה בשל הסנקציות המוטלות על המדינה בעקבות המלחמה באוקראינה.
היום (ראשון) פורסם הסגל של הכחולים-לבנים לקראת שני המשחקים, כאשר הבשורה העיקרית היא זימונו של מוחמד אבו פאני, לאחר שלא זומן בשני המחזורים הראשונים נגד קוסובו ושווייץ. בנוסף, שחקן בית"ר ירושלים אבישי כהן זכה לזימון בכורה מהמאמן אלון חזן.
2 צפייה בגלריה
מוחמד אבו פאני
מוחמד אבו פאני
שב לנבחרת לאחר שלא זומן לשני המשחקים הראשונים במוקדמות היורו. מוחמד אבו פאני
(צילום: ראובן שוורץ)
2 צפייה בגלריה
סגל נבחרת ישראל לקראת המשחקים נגד בלארוס ואנדורה
סגל נבחרת ישראל לקראת המשחקים נגד בלארוס ואנדורה
סגל נבחרת ישראל לקראת המשחקים נגד בלארוס ואנדורה
(צילום: באדיבות ההתאחדות לכדורגל)
בחוד זימן חזן את דין דוד, שהאריך היום את חוזהו במכבי חיפה, תאי בריבו, שון וייסמן וליאל עבדה. בנוסף, נכלל בסגל אוסקר גלוך, שלא יצא עם נבחרת הנוער למונדיאליטו בשל סירובה של קבוצתו רד בול זלצבורג לשחררו. כמובן, גם מנור סולומון זומן לסגל הנבחרת.
ישראל פתחה את מוקדמות אליפות אירופה עם נקודה בודדת משני משחקים, כאשר במשחק הפתיחה נפרדה ב-1:1 ביתי מנבחרת קוסובו, בעוד במחזור השני יצאה לשווייץ וחזרה משם עם תבוסה 3:0. נכון לעכשיו ישראל נמצאת במקום הלפני אחרון בבית 9, ותקווה לצאת עם 6 נקודות משני המשחקים הבאים, על מנת לשמור על סיכויים להישאר במאבק העלייה ליורו.