מכבי חיפה מקווה לחזור למסלול הניצחונות מחר (15:00) בסמי עופר מול נועלת הטבלה בני ריינה ולהגדיל את הפער בפסגה לפחות זמנית עד הדרבי התל אביבי לשמונה נקודות ואולי להלחיץ את מכבי ת"א.
לאחר ההפסד הכואב בתחילת השבוע למכבי ת"א 3:0, הירוקים עם הראש למטה אך בצוות המקצועי ניסו להרים את השחקנים ולהבהיר להם שאין מקום להיכנס לדיכאון וכי מדובר במשחק על שלוש נקודות כמו כל משחק אחר. "אסור לשקוע, כל הפסד הוא כואב אבל אנחנו עדיין מובילים את הטבלה בחמש נקודות וצריכים ליצור רצף ניצחונות חדש, אסור לנו לזלזל לרגע בבני ריינה למרות המיקום שלהם בטבלה, אנחנו זוכרים הייטב את ההפסד בסיבוב הראשון ולא רוצים שדבר כזה יקרה שוב", אמר גורם בקבוצה.
1 צפייה בגלריה
גוני נאור שחקן מכבי חיפה
גוני נאור שחקן מכבי חיפה
גוני נאור באימון אמש
(צילום: ראובן כהן)
נטע לביא שנמצא עם רגל וחצי בקבוצתו החדשה גמבה אוסקה היפנית לא צפוי להכלל בסגל למשחק ואילו הרכש הטרי גוני נאור שהגיע מהפועל ירושלים וערך אמש את אימון הבכורה בירוק צפוי לקבל דקות ואולי אפילו להיכלל בהרכב,
בעקבות חסרונו של מוחמד אבו פאני (מורחק) נאור עשוי לפתוח לצידו של עלי מוחמד. דניאל סונדגרן המגן עשוי לשוב להרכב של הירוקים ופרנטזי פיירו המאכזב עשוי לשלם את מחיר היכולת החלשה ולאבד את המקום שלו בהרכב. היציע הצפוני התחתון צפוי להיות סגור בעקבות העונש מהדרבי.