אחרי ההפסד למכבי תל אביב – ועם ריבוי הפציעות בסגל – ברק בכר רוצה חיזוק. קשר הפועל תל אביב בעונה שעברה, עומרי אלטמן, נמצא על הכוונת של מכבי חיפה.
אלטמן חשב הקיץ לצאת לאירופה, אולם המהלך לא צלח והוא כרגע ללא קבוצה. יש לציין ששמו של אלטמן עלה כמועמד לחיזוק הקבוצה עוד במהלך סיום העונה שעברה.
3 צפייה בגלריה
אלטמן בטירוף
אלטמן בטירוף
יגיע לאצטדיון סמי עופר? עומרי אלטמן
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
עומרי אלטמן
עומרי אלטמן
אלטמן מול מכבי חיפה בעונה שעברה
(צילום: ראובן שוורץ)
אלטמן כבש בעונה הקודמת 11 שערים בכל המסגרות, כולל את שער היתרון של הפועל ת"א מול מכבי (2:1) בגמר הגביע האחרון, שלא הספיק כדי לזכות בתואר.
כך או אחרת, ריבוי הפציעות בסגל מדאיג את אנשי מכבי חיפה. מוחמד אבו פאני, שנפצע במהלך ה-2:1 למכבי ת"א בשבת האחרונה וייעדר לתקופה של ארבעה-חמישה שבועות, מצטרף לנטע לביא ובן שהר.
3 צפייה בגלריה
בכר
בכר
יבצע רוטציה. בכר
(צילום: שרון צור)
לקראת משחק גמר גביע הטוטו מחרתיים (רביעי, 20:15) מול הפועל באר שבע, בכר עשוי לבצע רוטציה, כאשר שחקנים כמו מאור לוי, יובל אשכנזי ומחמוד ג'אבר צפויים לפתוח בהרכב.
ובעניין אחר: תובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף החליט להעמיד את מכבי חיפה ומכבי ת"א לדין בגין התפרעות אוהדים. בנוסף, גם בית"ר ירושלים, הפועל ירושלים, בני סכנין והפועל ת"א יגיעו לבית הדין ביום רביעי, בין השאר, בגין התפרעות הקהל.
יש לציין שמכבי חיפה לא תעמוד לדין על נהמות אוהדי הקבוצה לעבר שחקן מכבי ת"א, ברנדלי קוואס. הדבר לא צויין בדו"ח שופט המשחק ולא ע"י המשקיף למרות שמכבי ת"א הציגה קטעי וידאו אשר מאשרים שהיו נהמות.