קשר מכבי חיפה, מוחמד אבו פאני, יעבור ביום רביעי הקרוב ניתוח במניסקוס החיצוני בברך. זמן ההחלמה המשוער הוא בין ארבעה לחמישה שבועות. בהודעת הקבוצה נכתב: "אנו מאחלים לאבו פאני החלמה מהירה".
הקשר, שהיה בורג חשוב בזכייה באליפות בעונה שעברה, חתם רק לאחרונה על חוזה חדש לחמש שנים נוספות במועדון, בסיומה של סאגה ארוכה.
4 צפייה בגלריה
מוחמד אבו פאני מפונה באלונקה
מוחמד אבו פאני מפונה באלונקה
מוחמד אבו פאני מפונה באלונקה
(צילום: עוז מועלם)
אם הייתם שואלים שחקנים מכבי חיפה אתמול (שבת) לפני שריקת הפתיחה אם הם קונים תיקו בבלומפילד מול מכבי תל אביב במשחק העונה – הם היו מצחקקים. התחושה הייתה, לפחות בצד הירוק, שאחרי 17 משחקי ליגה ללא ניצחון מול הצהובים הרצף השלילי ייעצר.
האלופה, שפתחה את העונה טוב יותר, הגיעה סוף-סוף כפייבוריטית, אך בסיום הפסידה 2:1. טעות קשה של ג'וש כהן בפתיחת המשחק (שהובילה לשער של עידן נחמיאס כבר בדקה השלישית) הכניסה את הירוקים להלם, ולמרות שליטה מסוימת עד השוויון של סאן מנחם, במחצית השנייה חיפה נעלמה.
4 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה
הפנים אומרות הכל. שחקני מכבי חיפה בסיום המשחק אתמול בבלומפילד
(צילום: עוז מועלם)
4 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים
הרצף השלילי נמשך. שחקני מכבי חיפה
(צילום: עוז מועלם)
הפציעה של אבו פאני, שהוחלף בדקה ה-30, טרפה את הקלפים מבחינת חיפה. האמצע נהיה רכרוכי והשליטה של הצהובים במרכז המגרש הייתה מוחלטת.
עומר אצילי ודולב חזיזה היו רחוקים מלהרשים. לחיפה יש בעיה בחוד: בן שהר הפצוע חסר ודוניו לא מספק את הסחורה. דין דוד, שנכנס כמחליף, היה מסוכן מאוד והוא צפוי לקבל את הקרדיט ב-11 במחזור הקרוב. "זה היה משחק לא טוב שלנו", אמרו במועדון. "זה לא נכון להגיד שאנחנו עושים במכנסיים מול מכבי ת"א, כי ניצחנו אותם לפני חודש באלוף האלופים. ועדיין, לא ברור מה קורה לנו נגדם".
4 צפייה בגלריה
קוואס מול אבו פאני
קוואס מול אבו פאני
אבו פאני מאחורי קוואס. יחסר לירוקים בשבועות הקרובים
(צילום: עוז מועלם)
"פספסנו הזדמנות לפתוח פער מולם, וחבל. צריך להרים את הראש", הוסיף שחקן בקבוצה.
הפנים של ברק בכר בסיום אמרו הכל. המאמן חש אכזבה גדולה מההפסד, אך מבין שהוא זה שצריך להחזיר את השחקנים לתלם וחובת ההוכחה עליו. "היינו פחות טובים, בטח בחצי השני. היה בלגן ולא היה לנו אמצע בסוף החצי הראשון. כשבאתי לעשות שינוי בא השער השני, והפסדנו בצדק. לא הגענו כפייבוריטים, אלא כשווים מול שווים, אבל לא היינו מספיק טובים בשביל לנצח", הסביר בכר.
פורסם לראשונה: 07:04, 19.09.21