לאחר חוסר וודאות, אופ"א מסרה תאריך חלופי להתמודדות בין נבחרות קוסובו וישראל - 12 בנובמבר. כזכור, המשחק, שהיה אמור להתקיים במהלך החודש הנוכחי, נדחה בעקבות מלחמת "חרבות ברזל", זאת לאחר שהחלטה דומה התקבלה גם בנוגע למשחק נגד שווייץ.
המשמעות של הקביעה של אופ"א, היא שישראל תיאלץ לשחק ארבע פעמים בתוך עשרה ימים במסגרת מוקדמות היורו. המשחק הראשון במהלך חודש נובמבר יהיה זה נגד קוסובו, כאשר שלושה ימים לאחר מכן יארחו הכחולים-לבנים את שווייץ ואז, ב-18 בנובמבר את רומניה - זאת כאשר עדיין לא ברור היכן יתקיימו משחקיה הביתיים של הנבחרת. את סדרת המשחקים תסגור ההתמודדות מול אנדורה בחוץ, ב-21 בנובמבר.
1 צפייה בגלריה
אוסקר גלוך
אוסקר גלוך
ארבעה משחקים בתשעה ימים. אוסקר גלוך
(צילום: עוז מועלם)
לגבי השחקנים הישראלים שמשחקים בחו"ל, אופ"א הבהירה שמכיוון שלא מדובר במשחק במסגרת חלון רשמי של הקמפיין, הקבוצות שמשתתפות במפעלים האירופיים יהיו מחויבות לשחרר לא יותר משחקן אחד, כאשר השחרור הזה יהיה רק יומיים לפני ההתמודדות.
עדיין לא ברור כיצד הדבר ישפיע על מכבי חיפה ומכבי ת"א, שמשתתפות בליגה האירופית ובקונפרנס-ליג, בהן מתקיים מחזור ב-9 בנובמבר (שלושה ימים לפני המשחק נגד קוסובו), כאשר ממילא מצבן לא ברור בשל המצב הביטחוני.
בנוסף, אופ"א קבעה כי משחקי נבחרת הנשים של ישראל בליגת האומות נגד קזחסטן, יתקיימו ב-23 וב-26 בנובמבר, לאחר שתחילה תוכננו להיערך ב-26 וה-31 באוקטובר.
טבלת בית 9:
1. רומניה - 16 נק' אחרי 8 משחקים (הפרש: 9) 2. שווייץ - 15 נק' אחרי 7 משחקים (הפרש: 12) 3. ישראל - 11 נק' אחרי 6 משחקים (הפרש: 0) 4. קוסובו - 7 נק' אחרי 7 משחקים (הפרש: 0) 5. בלארוס - 6 נק' אחרי 8 משחקים (הפרש: 7-) 6. אנדורה - 2 נק' אחרי 8 משחקים (הפרש: 14-)
מה נותר לנבחרת ישראל
קוסובו - ישראל, 12 בנובמבר
ישראל - שווייץ, 15 בנובמבר
ישראל - רומניה, 18 בנובמבר
אנדורה - ישראל, 21 בנובמבר