המתיחות בין שחקני מכבי תל אביב למאמן פטריק ואן לוון, שהחלה עוד בקיץ האחרון, נמשכת בקריית שלום. בשלב הזה ההולנדי ממשיך בהכנות לקראת משחק הליגה האזורית בחמישי הקרוב בהלסינקי.
"עשיתם טעויות משמעותיות מדי נגד נתניה, אבל תרימו את הראש. עכשיו אנחנו מרוכזים רק במשחק באירופה" – אלו הדברים שאמר ואן לוון לשחקנים, מבלי להתייחס למצבה של הקבוצה או למצבו במועדון.
2 צפייה בגלריה
וילי רוטנשטיינר
וילי רוטנשטיינר
הוצע למכבי תל אביב. רוטנשטיינר
(צילום: עוז מועלם)
ההערכה בקרב השחקנים היא שבמועדון כבר החלו לנסות לאתר מאמן זר אחר, ובכל מקרה מוצעים לקבוצה מועמדים רבים. לגורמים עקיפים במועדון הוצעה האפשרות של וילי רוטנשטיינר, שבעוד שלושה שבועות יסיים את הקמפיין בנבחרת ישראל.
יד ימינו של מיץ' גולדהאר, ג'ק אנגלידיס, שהגיע לסידורים בקפריסין, צפוי לטוס מחר עם הקבוצה להלסינקי, מה שמצביע על הלחץ הגדול מקנדה. אנגלידיס כבר שהה לפני מספר שבועות באי השכן ולא קפץ לישראל, הפעם הוא כבר הוצמד לקבוצה. במקרי עבר, ביקורים כאלה של בעלי תפקיד מקנדה (בזמן שהבעלים לא היה בארץ כבר שנתיים וחצי) מצביעים על האפשרות של שינוי על הקווים.
2 צפייה בגלריה
יגיע לפקח. ג'ק אנגלידיס
יגיע לפקח. ג'ק אנגלידיס
יגיע לפקח. ג'ק אנגלידיס
(צילום: אורן אהרוני)
"אנחנו מאמינים שהוא לא יגיע, אבל בוא נגיד שאם ולאדן איביץ' היה שב לפה, זה יכול היה להציל את הקבוצה", אמר אחד מהשחקנים לגבי האפשרות של שינוי בעמדת המאמן.
"אולי הסיפור הבא ימחיש לכם את היחסים בין ואן לוון לשחקנים", חושפים בפנינו שחקני מכבי ת"א: "יונתן כהן התחתן בשבוע שעבר, המאמן קבע לנו אימון ערב ומיד לאחר החתונה גם אימון בוקר. זה היה בתוכניות המוקדמות, אבל אפשר היה להתחשב עם השעה. יונתן כהן לא הזמין אותו לחתונה שלו, בזמן שרוב אנשי מכבי ת"א היו בה. זה בדיוק המשך ישיר למצב של השחקנים עכשיו מול המאמן".