מכבי חיפה השלימה הערב בסמי עופר צעד משמעותי אל עבר עוד היסטוריה - כשהעפילה לשלב הפלייאוף במוקדמות ליגת האלופות אחרי ניצחון 1:3 (2:5 בסיכום שני המשחקים) על סלובן ברטיסלבה. המשחק ברוב שלביו היה חד צדדי, ולא הוטלה בספק העליונות של השחקנים של מסאי דגו.
עכשיו מה שמפריד בין הירוקים לשלב הבתים של ליגת האלופות היא יאנג בויז שתהיה המשוכה האחרונה שתעמוד בפני מכבי חיפה בדרך להופעה שנייה ברציפות ורביעית בתולדותיה בשלב הבתים של ליגת האלופות. במקרה של הדחה, מכבי חיפה כבר הבטיחה לעצמה הערב מקום בשלב הבתים של הליגה האירופית.
2 צפייה בגלריה
מסאי דגו
מסאי דגו
"לא הסתכלתי רחוק". דגו נגד ברטיסלבה
(צילום: עוז מועלם)
"כשבאתי לא הסתכלתי רחוק מדי ומהרגע הראשון קיבלתי חום ובעיקר אחרי הטרגדיה שעברתי", אמר דגו בהתרגשות עם שריקת הסיום. "אני שמח להחזיר למועדון על מה שקיבלתי. נכון לעכשיו כבר הבטחנו מקום בליגה האירופית ונעשה הכל כדי לעשות צעד נוסף - ולהבטיח גם ליגת האלופות".
"חוץ משבע שמונה דקות ראשונת שהם פתחו חזק שטפנו את המגרש, מחצית שנייה מדהימה, הגול זה קורה בכדורגל בעיקר כשהמחויבות הגנתית יורדת. כל יריבה שקיבלנו עד היום יריבה הייתה יותר טובה מקדומתה, וזה נהיה יותר קשה. כל קבוצה שבאה היא אלופה במדינה שלה. נגד יאנג בויז נצטרך להיות יותר אגרסיביים, גם טקטית נצטרך לבוא בצורה טובה יותר. מאמין שיהיה בסדר".
2 צפייה בגלריה
מכבי חיפה ברטיסלבה פיירו
מכבי חיפה ברטיסלבה פיירו
פיירו מעל הגנת ברטיסלבה
(צילום: עוז מועלם)
על הכסף שנכנס בעקבות ההעפלה: "זאת אמירה. לגבי אני מאוד שמח כי אנחנו מחזירים למועדון מעט ממה שהוא משקיע בנו. אמרתי כל הזמן אחרי כל הביקורות שחטפתי, שהיו ספקות, שאני מבין אותן. אני שמח שאנחנו עושים את זה במגרש, פחות מעדיף לדבר על עצמי אלא על הקבוצה וזה רגע נפלא. אני אחד שאוהב לחלום ומקווה שאגשים את החלום ונגיע לליגת האלופות".
פרנצדי פיירו, שפתח את מסכת השערים במשחק, אמר בסיום: "אני תמיד עושה את המיטב בשביל הקבוצה ושמח שהבקעתי במשחק הזה. לדעתי הסוד הוא ששיחקנו יחד, אחד בשביל השני וזה מה שעשה את ההבדל. עכשיו נצטרף לעשות את כל מה שביכולתנו כדי להמשיך שלב נוסף. יאנג בויז? כל משחק הוא קשה, נצטרך לבוא מוכנים ונראה מה יהיה".