אחרי ההפסד המאכזב לרומניה 2:1, שקבע כי נבחרת ישראל לא תעלה ליורו דרך המוקדמות, השחקנים של אלון חזן יחתמו מחר (שלישי, 21:45) את הקמפיין עם משחק חוץ לפרוטוקול בלבד אצל אנדורה.
רוצים לסיים את הקמפיין בצורה טובה. ננקה את הראש אחרי שהקמפיין ונקבל החלטות", אמר אלון חזן במסיבת עיתונאים לקראת המשחק, "נתכונן היטב על מנת לא לפספס את ההזדמנות הבאה בפלייאוף בחודש מרץ. צריך לעשות מקסימום בכל משחק כי זאת נבחרת ישראל. אסור יותר מדי לשקוע במה שקרה, יהיו שחקנים חדשים שיקבלו הזדמנות מחר".
1 צפייה בגלריה
אלון חזן במסיבת העיתונאים
אלון חזן במסיבת העיתונאים
חזן
(צילום: עוז מועלם)
הבלם שון גולדברג הוסיף: "מאוד רצינו לנצח את רומניה, אבל זה לא קרה. יש לנו הזדמנות שהשגנו בזכות ליגת האומות. מבחינתו המשחק הזה מאוד משמעותי לביטחון, כל משחק בנבחרת ישראל הוא חשוב. רוצים להגיע בצורה טובה לחודש מרץ. נגיע הכי מוכנים לפלייאוף".
אנדורה נמצאת במקום האחרון בבית 9 עם שתי נקודות בלבד (11 מתחת לישראל) ומדובר באחת הנבחרות החלשות באירופה (מקום 159 בדירוג פיפ"א). במפגש בין הנבחרות בסיבוב הראשון ניצחה ישראל 1:2 קשה בטדי הודות לשערים של רז שלמה ומנור סולומון.
לקראת המשחק, החליטו בצוות המקצועי לשחרר את ערן זהבי מהסגל, והוא יחבור למכבי ת"א שתשחק בשבת הקרוב נגד זוריה לוהאנסק במסגרת הקונפרנס-ליג. גם מוחמד אבו פאני, מיגל ויטור, שגיב יחזקאל וגיל כהן שוחררו.