קראנקה: "צריכים להמשיך להאמין, זה המפתח"
(צילום: ONE)
שמחה גדולה נרשמה אתמול (שני) בקרב שחקני ואנשי מכבי ת"א לאחר הניצחון 0:1 על הפועל באר-שבע וצימצום הפער מהמקום הראשון לחמש נקודות. אנדרה ג'ראלדש כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-17, ובתום דרמה גדולה יצאו הצהובים עם שלוש נקודות יקרות שהחזירו אותם בענק למאבק האליפות.
באשר לג'ראלדש, הוא חגג אמש לא רק את שערו הראשון אי פעם בליגת העל - אלא את שערו הראשון בקריירה המקצוענית שלו. "שמחתי לכבוש ואני מקווה שזה שער ראשון מבין רבים", אמר המגן הפורטוגלי. "ברור שאתה שמח מאוד כשאתה יכול לעזור לקבוצה".
1 צפייה בגלריה
שחקני מכבי ת"א אנריק סבוריט, אנדרה ז'ראלדש, גבי קניקובסקי
שחקני מכבי ת"א אנריק סבוריט, אנדרה ז'ראלדש, גבי קניקובסקי
שער ראשון בקריירה, ובאיזה תזמון. אנדרה ג'ראלדש
(צילום: עוז מועלם)
כובש שער הניצחון התייחס למעמדו ונשאל האם חשש שישוחרר במהלך חלון ההעברות האחרון: "זה לא עבר לי בראש. אני שמח פה, רוצה לעשות את העבודה שלי. לפעמים זה עובד טוב לפעמים פחות, אבל אני עובד קשה בכל יום כדי לתת את הטוב ביותר שלי במגרש. אני ממוקד בכל אימון לתת את הטוב ביותר שלי ואני מנסה לעשות זאת תמיד".
מאמן מכבי ת"א אייטור קראנקה היה שבע רצון: "נתנו לקהל משחק טוב, אני חושב ששיחקנו טוב גם בלי הכדור כי אני לא זוכר הזדמנות אחת שלהם. אני חושב שהקהל חזר הביתה עם גאווה". הספרדי הסביר מה לדעתו תרם לניצחון: "אנחנו לא מקשיבים למה שקורה מחוץ לאימונים. הראינו שאנחנו קבוצה טובה, שלטנו במשחק. אני מרוצה כי השחקנים הראו אישיות וביטחון. זה משחק קשה אבל הם האמינו במה שאנחנו עושים וזה היה המפתח".
על בחירת ההרכב: "אני מנסה לבחור את ההרכב והמערך על פי המשחק. היום שיחקנו מול קבוצה מצויינת שלא נמצאת במקרה במקום השני. חשבתי שחמישה שחקני הגנה עם קישור שכולל את דן גלזר, אייל גולסה ופארפה גיאגון זו הבחירה הטובה ביותר. שינינו את המערך לקראת הסיום וזה חשוב שהקבוצה משתפרת ולומדת מה אנחנו רוצים ולא איכפת לנו מהמערך".