צפו בתקציר: ישראל הפסידה לקולומביה בדקה ה-90 (התקציר באדיבות תאגיד השידור כאן)
שנה אחרי שסיימה במקום השני באליפות אירופה עד גיל 19, נבחרת הנוער של ישראל עשתה אתמול (ראשון) היסטוריה כשעלתה למשחקה הראשון אי פעם במסגרת המונדיאליטו, אליפות העולם עד גיל 20, שנערכת בארגנטינה. לצערה, שער יתרון מוצדק של דור תורג'מן לא הספיק, והיא הפסידה 2:1 אחרי שספגה שער בדקה ה-90.
בנבחרת מאוכזבים כמובן מהתוצאה הסופית, אך מרוצים מההופעה. "למרות ההפסד בצורה הכי כואבת שיש - בטח אחרי שהיינו טובים יותר - הצלחנו להראות מה שיש לנו ונצטרך לעשות את העבודה בהמשך", אמר מאמן הנבחרת אופיר חיים, שראה מקרוב את השוער הקולומביאני לואיס מרקינס מספק הופעה גדולה.
3 צפייה בגלריה
עילאי פיינגולד
עילאי פיינגולד
עילאי פיינגולד מאוכזב
(צילום: LUIS ROBAYO / AFP)
3 צפייה בגלריה
שחקני נבחרת הנוער
שחקני נבחרת הנוער
הפסד בבכורה. שחקני נבחרת הנוער
(צילום: REUTERS/Cristina Sille)
"היינו נבחרת הרבה יותר טובה, בישראל צריכים להיות גאים שעשינו בית ספר לקולומביה", אמרו בנבחרת. "גם אחרי שכבשנו יכולנו לכבוש עוד. באופן טבעי היו הרבה שחקנים שמתחו את השריר. נצטרך לאושש אותם כדי שיהיה סגל מלא לקראת סנגל".
חיים נשאר עם הצוות שלו באצטדיון בלה פלטה על מנת לצפות במשחק של שתי היריבות הבאות של הנבחרת, שבו יפן ניצחה את אלופת אפריקה סנגל 0:1. כזכור, ישראל תבטיח את מקומה בשמינית הגמר אם תצליח להשיג את אחד משני המקומות הראשונים, אך ארבע משש הנבחרות בעלות המאזן הטוב ביותר מבין אלה שסיימו במקום השלישי יעלו גם הן.
3 צפייה בגלריה
אופיר חיים
אופיר חיים
צפה בסנגל ויפן. חיים
(REUTERS/Cristina Sille)
ביום רביעי (21:00) תפגוש ישראל את סנגל, ולקראת המשחק אמר חיים: "באים לנצח. יש עוד שני משחקים, לא חייבים לעלות מהמקום הראשון, המטרה שלי היא לעלות. צריך להתאושש, זה הכי חשוב. לשכוח מההפסד המאכזב הזה, להרים את הראש. באנו במטרה לעלות לשמינית הגמר, אני מקווה מאוד שנצליח לעשות את זה".
סתיו למקין, בלם הפועל ת"א , הציג משחק טוב וזכה למחמאות. כובש השער דור תורג'מן ממכבי ת"א היה תחת מעקב של בנפיקה ליסבון, שמעוניינת לצרפו.