בעקבות אירועי משחק ההפסד מול בני ריינה, בסיומו השליכו אוהדי בית"ר ירושלים כיסאות לעבר שחקני היריבה, תובע ההתאחדות ניר רשף החליט היום (שלישי) להעמיד את מחזיקת הגביע לדין, אך לא בנסיבות מחמירות. המשמעות: הדבר ימנע את הפעלת עונש הפחתת הנקודות שעומד לחובתה.
הדבר עורר זעם גדול דווקא במכבי חיפה: "בגלל זריקת חמש אבוקות לדשא החליטו להעניש אותנו על התפרעות קהל בנסיבות מחמירות. זריקת עשרות כיסאות וחפצים על שחקני קבוצה יריבה שווה התפרעות קהל בלבד. דין לבית"ר ודין לשאר".
2 צפייה בגלריה
מכבי פ"ת מכבי חיפה
מכבי פ"ת מכבי חיפה
יחזרו לעצמם? שחקני מכבי חיפה
(צילום: עוז מועלם)
ללא קשר לכך, חיפה תארח מחר (רביעי, 20:00) את בני סכנין כשהיא מגיעה למשחק תחת לחץ שלא היה מוכר לה בשנים האחרונות. זאת לאחר הפסד הליגה למכבי פ"ת במחזור האחרון בליגת העל, והתבוסה לראן הצרפתית במסגרת המחזור הראשון של שלב הבתים בליגה האירופית. אצל האלופה, שנכון לעכשיו מדורגת במקום ה-11 בליגה (עם משחק חסר) מבינים שאם יש תרופה למצב אליו נקלעה הקבוצה, היא רק ניצחון במשחק הליגה מחר מול הקבוצה של סלובודן דראפיץ', שמדורגת מעליה בטבלה (מקום 8).
דניאל סונדגרן חולה ובספק למשחק מחר, במידה והמגן ירגיש טוב יותר היום הוא יכלל באימון המסכם הערב ואז גם יפתח בהרכב, אך אם עדיין לא יחוש בטוב, מאור קנדיל יתפוס את מקומו.
דולב חזיזה אחד העוגנים של הירוקים בעונות האחרונות פצוע עדיין ויחמיץ את המשחק. הקשר שסובל מדלקת ורגישות בשריר יעבור בדיקות נוספות והחשש שהוא יעדר לתקופה ממושכת יותר משחשבו תחילה. חסרונו מורגש היטב אך בחיפה מבינים שחזרה מוקדמת שלו עלולה לעלות להם בהיעדרות ממושכת יותר.
2 צפייה בגלריה
אלוף האלופים מכבי חיפה בית"ר ירושלים
אלוף האלופים מכבי חיפה בית"ר ירושלים
ישוב לסגל. רפאלוב
(צילום: עוז מועלם)
ליאור רפאלוב שנעדר מהמשחק האחרון עקב כאבים בגב ישוב לסגל של דגו. "סכנין קבוצה טובה מאוד ולנו יש את הצרות שלנו, נצטרך לבוא ולנצח את המשחק הזה בכל דרך אפשרית, נכון שיש לנו לא מעט חיסורים אך יש לנו סגל טוב ומי שישחק יצטרך לעשות את ההבדל", אמר גורם בקבוצה.
פורסם לראשונה: 08:59, 26.09.23