מכבי חיפה לא הייתה קיימת הערב (חמישי) במשחקה הראשון במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית, בו הפסידה 3:0 לראן הצרפתית. בנוסף, פנאתינייקוס הפתיעה את ויאריאל עם 0:2 במשחק המקביל בבית 6, ומסתמן שגם את המקום השלישי של בית יהיה כלל לא פשוט לירוקים להשיג.
מסאי דגו אמר בסיום: "באמת התכוננו וידענו שנפגוש יריבה מאוד חזקה וביתית. אתה סופג שער בדקה ראשונה וזה קצת משבש את התבניות ואת הביטחון. הם עשו דקות מדהימות וכבשו גם את השני. משחק חלש מאוד שלנו ונקווה שנתעורר כבר במשחק הליגה הבא שלנו".
2 צפייה בגלריה
מאמן מכבי חיפה מסאי דגו
מאמן מכבי חיפה מסאי דגו
מאמן מכבי חיפה מסאי דגו
(Damien MEYER / AFP)
2 צפייה בגלריה
שחקן ראן לודוביק בלאס חוגג נגד מכבי חיפה
שחקן ראן לודוביק בלאס חוגג נגד מכבי חיפה
מכבי חיפה לא הייתה קיימת. לודביק בלאס חוגג
(AP Photo/Jeremias Gonzalez)
על כך שמדובר בהפסד שני ברציפות: "המשחק היום היה שונה לגמרי מהמשחק נגד מכבי פ"ת, שם ספגנו שערים בגלל טעויות אישיות. אנחנו צריכים לשפר את משחק ההגנה הקבוצתי, לא במילים אלא במעשים ועבודה. יש לנו קבוצה טובה ואני מאוד מאמין בה. יש לנו משחק חשוב מול סכנין ברביעי, בבית שלנו, ואני מאמין שיהיה בסדר. נבוא עם הפנים קצת למטה, לא בושה לבוא קצת פגיעים".
על איך הוא מתכוון לשפר את ההגנה שספגה שישה שערים בשני המשחקים האחרונים: "אין יותר מדי זמן לתרגל בלו"ז כזה צפוף, עכשיו יהיה לנו קצת זמן עד סכנין. היום השער הראשון פגע בנו מבחינת הביטחון ונתן להם ביטחון לבוא ולתקוף. אנחנו צריכים לשפר הרבה דברים, גם במשחק ההתקפה".
על השינויים בסגל: "אני לא חושב שלא מצאנו תחליפים למי שעזב. כשמפסידים תמיד מדברים על מי שחסר. פתחנו את העונה מצוין, היינו שני משחקים מהעפלה לליגת האלופות, ואז לא היו מדברים על מי שחסר. אנחנו בליגה האירופית, מפעל מדהים שיש בישראל מי שמזלזל בו. אני מעריך שיש פה סגל איכותי, אני מאמין בו מאוד ועם זה נלך עד הסוף".