היום (ראשון) יפוג האולטימטום של ההתאחדות לכדורגל לבית"ר ירושלים, שצריכה להגיש לבקרה פתרון שיאפשר לה לפתוח את העונה בליגת העל.
בינתיים מתברר שברק אברמוב הוא הגורם שאיתו התקיימו מגעים על רכישת המועדון, אשר פורסמו לראשונה ב-ynet, ולמעשה כבר סיכם מול משה חוגג את כל הפרטים. הבעלים של בני יהודה נחשב מקורב של חוגג, והשניים דנו בסוף השבוע בתוכניות פעולה. על פי תקנון ההתאחדות, כדי שאברמוב יוכל לקחת את בית"ר, הוא חייב להסדיר במהירות האפשרית את עזיבת בני יהודה. בסוף השבוע הוא כבר העביר מסרים לרוכשים אפשריים שלפיהם יהיה מוכן לתת את המועדון ללא תמורה, כאשר אחת האופציות היא קבוצת אוהדים בראשות משה דמאיו.
2 צפייה בגלריה
נחשב מקורב של משה חוג. אברמוב
נחשב מקורב של משה חוג. אברמוב
נחשב מקורב של משה חוג. אברמוב
(צילום: עוז מועלם)
אברמוב אמר לחוגג שהוא מוכן לקחת את הבעלות על בית"ר ללא בדיקת נאותות בשל לוח הזמנים הצפוף, והשניים סיכמו כי הבעלים הנוכחי יוותר על חוב של המועדון כלפי שותפיו בחברת סינגולרטים, בסכום של שישה מיליון שקל. לכך יש להוסיף 1.8 מיליון שקלים שנחסכו כתוצאה ממכירת אביאל זרגרי (שיושאל לבית"ר) למכבי חיפה. אברמוב הבטיח כי יזרים למועדון באופן מיידי 12-15 מיליון שקל, אבל בכפוף להסכמת ראש העיר ירושלים, משה ליאון, לשים ערבות בשם העירייה בסך עשרה מיליון שקל - דבר שנבדק על ידי היועץ המשפטי שלה - וכלל לא בטוח שיאושר.
"סגרתי הכל מול חוגג. העסקה תושלם אם העירייה תיתן את הערבות הזו. יש כבר בנק שמוכן להעניק הלוואה, שבמסגרתה אחזיר מדי שנה מיליון שקל", אמר אברמוב בשיחות סגורות. בינתיים ארגוני האוהדים יצרו מסמך משותף שלפיו אם חוגג יעזוב יוסר חרם המנויים, ועל פי הערכתם יימכרו כעשרת אלפים מינויים.
2 צפייה בגלריה
עדיין לא ברור אם יצליח לקחת את הקבוצה. אברמוב
עדיין לא ברור אם יצליח לקחת את הקבוצה. אברמוב
עדיין לא ברור אם יצליח לקחת את הקבוצה. אברמוב
(צילום: עוז מועלם)
עדיין לא ברור אם אברמוב יצליח לקחת את הקבוצה, אולם ביומיים האחרונים הוא כבר שוחח עם שחקנים על הצטרפות לבית"ר, אחד מהם הוא דנילו אספרייה, ששיחק בהפועל באר-שבע. עוד על הפרק: צירופם של השוער איתמר ישראלי, אבישי כהן, עמית כהן והישארותם של ירדן שועה ואוראל דגני. אברמוב שוחח גם עם המאמן יוסי אבוקסיס, והבטיח כי יגדיל את תקציב השחקנים, שעומד כרגע על שמונה מיליון שקל.
עדיין לא ברור אם בהתאחדות יסכימו להעניק ארכה נוספת לבית"ר, שלא הצליחה עד כה לעמוד בדרישות הבקרה. עם כל הרצון הטוב, מתישהו הסבלנות שם תפקע, ויוחלט להוריד את הקבוצה לליגה הלאומית (ואולי לליגה א' אם לא יושג תקציב לליגה השנייה). גם זה לא יהיה סוף פסוק בסאגה הארוכה, כי אז צפוי המועדון לערער לבית הדין העליון ואולי אף לפנות לערכאה אזרחית כדי למשוך זמן.