לאחר שעבר את הבדיקות הרפואיות, גדי קינדה חתם היום (חמישי) רשמית במכבי חיפה לשלוש שנים וחצי. קשר נבחרת ישראל בן ה-29, שעזב את ספורטינג קנזס סיטי, במדיה שיחק בארבע השנים האחרונות, חזר אתמול לישראל והוא צפוי להרוויח כ-350 אלף אירו לעונה.
לאחר החתימה אמר השחקן: "תחושות מדהימות, מתרגש מאוד להיות פה ושמח לחזור לארץ, במיוחד למועדון מדהים שכזה. מחכה כבר לפגוש את האוהדים, קהל מטורף. יצא לי לראות משחקים בליגת האלופות, אווירה מדהימה אני מתרגש מאוד לפגוש אותם. אני מקווה לעשות אותם גאים".
2 צפייה בגלריה
קינדה
קינדה
חיזוק משמעותי. קינדה
(צילום: צילום: מכבי חיפה, ראובן כהן ושרון בוקוב)
2 צפייה בגלריה
קינדה חותם על החוזה לצד הבעלים יעקב שחר
קינדה חותם על החוזה לצד הבעלים יעקב שחר
"מתרגש מאוד להיות פה". קינדה חותם על החוזה לצד הבעלים יעקב שחר
(צילום: צילום: מכבי חיפה, ראובן כהן ושרון בוקוב)
כזכור, קינדה העדיף את מכבי חיפה על-פני מכבי ת"א, שגם כן הייתה מעוניינת בו. בחיפה אפילו מקווים שהוא ישחק נגד מכבי ת"א במשחק הליגה בין השתיים שיתקיים בשבוע הבא, אחרי שהדיון בעניינו בעקבות תביעת בית"ר ירושלים הוקדם ליום שלישי (9.1) במטרה לנסות לרשום אותו מיד עם פתיחת החלון ב-10.1.
קינדה גדל במחלקת הנוער של מועדון ספורט אשדוד, משם עלה לבוגרים של המועדון ועבר לבית"ר ירושלים. בסך הכל שיחק באשדוד 170 משחקים. בבית"ר ירושלים הוא שיחק עונה אחת בה כבש 8 שערים ובישל 8 שערים. בקנזס שיחק גדי 80 משחקים, כבש 16 פעמים, בישל 17 ועזר לקבוצתו להעפיל לשלב הפלייאוף.
המנהל המקצועי של המועדון גל אלברמן אמר: "שמחים מאוד להודיע על צירופו של גדי קינדה לסגל הקבוצה. אנו בטוחים שהאיכויות של גדי יוסיפו המון לקבוצה בהשגת מטרות המועדון לטווח הקצר והארוך. אנו משוכנעים שגדי ירגיש במהרה בבית במדים הירוקים ומאחלים לו מכל הלב בהצלחה רבה ורגעים בלתי נשכחים בביתו החדש. ברוך הבא גדי".
מנכ"ל המועדון איציק עובדיה הוסיף: "אנחנו שמחים להחתים את גדי קינדה במועדון. גדי, שחקן נבחרת ישראל, התקדם בצורה מרשימה לאורך השנים. אני מכיר אותו באופן אישי, עוד כשחקן בגיל נוער, מדובר בשחקן בעל אישיות טובה וחיובית, כשרוני מאוד עם שאיפות להישגים ולתארים. החתימה של גדי מהווה נדבך נוסף בראייה העכשווית והעתידית של המועדון לשנים הבאות".
בנוסף לקינדה, מכבי חיפה החתימה גם את קני סייף, שעזב את נפטצ'י באקו מאזרבייג'אן והצטרף לאחרונה לירוקים.