שחקן הכנף הרוסי דניל לסובוי נחת בישראל על מנת לנסות להצטרף למכבי חיפה. שני מכשולים עיקריים עומדים בפני השלמת העסקה: הראשון, שמכבי חיפה תצליח לרשום אותו כישראלי, והשני הוא העברת הכסף לדינמו מוסקבה. כרגע בלתי אפשר לשלם לה עקב האמברגו שמוטל על רוסיה. שחקן נוסף שעשוי להצטרף למכבי חיפה הוא גדי קינדה, שמעדיף את ההצעה שלה על פני ההצעה של מכבי ת"א.
לסובוי בן ה-25 הגיע לישראל עם מסמכים שיאפשרו לו להתחיל בתהליך שיאפשר לו להירשם כישראלי (יש לו שורשים יהודיים). מכבי חיפה סיכמה על פרטי העברתו מול דינמו מוסקבה, אבל בשל האמברגו על רוסיה - יהיה לה קשה למצוא דרך לשלם עליו את דמי ההעברה. אם הכל יעבור בשלום, הוא יעבור בדיקות רפואיות ויחתום במועדון הירוק.
1 צפייה בגלריה
דניל לסובוי
דניל לסובוי
דניל לסובוי
(צילום: Epsilon/Getty Images)
לסובוי גדל בדינמו קייב. לאחר מכן שיחק בזניט סנט פטרסבורג ובארסנל טולה. ב-2020 עבר לדינמו מוסקבה, גילה יכולת גבוהה והפך לשחקן הרכב קבוע. אך ב-2021 קרע את הרצועה הצולבת ומאז הוא ממעט לשחק. העונה רשם 13 הופעות בכל המסגרות ובישל שער אחד, אך לא פתח בהרכב בליגה.
עוד שחקן שצפוי לחתום במכבי חיפה בקרוב הוא גדי קינדה. הקשר מעדיף את מכבי חיפה על פני מכבי ת"א למרות שהאחרונה מציעה לו סכומים גבוהים יותר. קינדה צפוי להיפגש עם יעקב שחר, כשמיועד לו תפקיד משמעותי במכבי חיפה. לקינדה יש היכרות עם מסאי דגו ועם מנכ"ל הקבוצה איציק עובדיה, מה שכנראה יגרום לו לבחור במכבי חיפה.
מכבי ת"א לא ויתרה על האפשרות לצרפו בשלב הזה, אולם נראה כי כמו במקרה של דיא סבע בעונה שעברה, היא תפסיד למכבי חיפה במאבק על שחקן.