קבוצת הרכישה האמריקאית, שהחליטה ללכת על הפועל ת"א, מנסה לתאם מחנה אימונים לקבוצה לקיץ הקרוב בטמפה. למרות זאת, מתברר כי לאחרונה הקבוצה איימה לפוצץ את העסקה, הסיבה: המגעים בין הבעלים הנוכחיים למכבי חיפה על המעבר של אל-ים קנצפולסקי.
מכבי חיפה סימנה את קנצפולסקי, כפי שפורסם לראשונה ב-ynet ספורט, כמועמד הבכיר לתפוס את מקומו של נטע לביא שצפוי לעזוב מחר את הירוקים לגמבה אוסקה היפנית. בעקבות כך, נערכה פגישה בין יעקב שחר לראשי הפועל ת"א, בה בין היתר הוצעה עסקה של מעבר שלושה שחקנים או מכירה במיליון אירו, בו התכוונו בהפועל ת"א לשלם את הגרעון וביתר הכסף, התכוונו להשתמש לטובת חיזוק הקבוצה ב-600 אלף אירו.
2 צפייה בגלריה
הרוכשים המיועדים של הפועל ת"א ביציעי טדי
הרוכשים המיועדים של הפועל ת"א ביציעי טדי
הרוכשים המיועדים בטדי אתמול
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
שער ידיעות ספורט 22.1.2023
שער ידיעות ספורט 22.1.2023
שער ידיעות ספורט 22.1.2023
אחרי שכל הבעלים שוכנעו לבצע את המהלך, העניין דווח לאמריקאים ואלה אמרו כי הם יפוצצו את העסקה אם זה יקרה. האמריקאים רואים בקשר נכס מקצועי משמעותי לקראת העונה הבאה, וגם דרשו שאם תיעשה מכירה כזו, אז שהכסף ייכנס לקדנציה שלהם. זה גרם להפועל ת"א להודיע למכבי חיפה כי המהלך לא ייצא אל הפועל.
זו רק אחת הדוגמאות של מה שקורה מאחורי הקלעים בהפועל ת"א, ולכן החיזוק בחלון ההעברות יהיה בסכומים נמוכים במיוחד ורק על מנת לשרוד את העונה. יחד עם זאת, מדובר בחיזוק לארבעה חודשים בלבד.
"היינו טובים יותר מהקבוצה מהמקום הרביעי, אבל חסר לנו התכלס", אמרו בהפועל ת"א אחרי התיקו השני ברציפות בעידן חיים סילבס, מול הפועל ירושלים. סילבס מעוניין בחיזוק של שלושה שחקנים נוספים, בלם, קשר אחורי וכנף. יחד עם הפציעה במהלך טיפול פיזיותרפיה באחריות המועדון של הישאם לאיוס. "אנחנו כבר רחוקים שש נקודות מהפלייאוף העליון וצריכים להסתכל שלא נרד ליגה", הודו במועדון. "עוד יש לנו דרבי על הראש, הולך להיות קשה מאוד".