יוסי בניון מעוניין שאלון חזן ימשיך בתפקיד מאמן נבחרת ישראל גם בקמפיין הבא. זאת גם במקרה שהכחולים-לבנים לא יעפילו למשחקי היורו שיתקיימו בקיץ הקרוב בגרמניה. כך אישר ל-ynet גורם בכיר בהתאחדות לכדורגל.
כפי שפורסם לראשונה ב-ynet, הנטייה בהתאחדות היא לממש את האופציה בחוזהו של המנהל המקצועי לשנתיים נוספות, כאשר רק "קטסטרופה" בחצי גמר פלייאוף העלייה ליורו מול איסלנד בעוד שבועיים, כפי שהגדירו זאת שם, תשנה את ההחלטה.
2 צפייה בגלריה
אלון חזן
אלון חזן
צפוי להמשיך על הקווים. חזן
(צילום: עוז מועלם)
חוזהו של בניון מקנה לו בין היתר את הסמכות להמליץ על המאמן שיעבוד תחתיו, יחד עם הוועדה המקצועית, בה חבר כמובן גם יו"ר ההתאחדות שינו זוארץ.
כאמור, עוד לפני המפגש בחצי גמר הפלייאוף מול איסלנד ביום חמישי הבא, נראה כי האופציה המועדפת על המנהל המקצועי היא להמשיך עם חזן. הסיבות: בניון היה זה שבחר בחזן לתפקיד לפני שנתיים, אחרי שנבחנו מספר אופציות של מאמנים זרים, וההרמוניה ששוררת בין השניים במהלך התקופה הזאת.
2 צפייה בגלריה
יוסי בניון
יוסי בניון
במסגרת הסמכות שלו. בניון
(צילום: עוז מועלם)
על פי אותו גורם, ברק בכר לא עומד על הפרק בשלב זה, בשל אופן העבודה מול בניון. במקרה והאופציה של חזן לא תתממש, ייתכן כי המושכות יוצעו למאמן הפועל חיפה, רוני לוי, שאף לו עבר מקצועי משותף עם בניון בבית"ר ירושלים. גם הבעלים של הקבוצה מהכרמל, יואב כץ, הבהיר כי יכניס במסגרת חידוש החוזה עם לוי סעיף יציאה לנבחרת.
בניון וחזן יפרסמו מחר (חמישי) את הסגל לקראת המשחק מול איסלנד, שייערך בחמישי הבא בבודפשט. מנור סולומון שטרם חזר לאימונים בטוטנהאם לא ייכלל בסגל, ובעיה נוספת נמצאת בכשירות של הבלמים הבכירים, שון גולדברג ומיגל ויטור, כשעד הערב יוחלט סופית אם יזומנו.