מאמן בית"ר ירושלים יוסי אבוקסיס שוקל לעזוב את הקבוצה, זאת בשל הקללות שהוא סופג מהקהל, כשבמועדון מודעים לכך שאבוקסיס שוקל את צעדיו וכבר החלו בחיפוש אלטרנטיבות. השם הבולט שכבר עלה הוא של מאמן נבחרת הנוער, אופיר חיים. בבית"ר מעריכים שימיו של אבוקסיס במועדון ספורים עקב המתיחות עם ברק אברמוב והאוהדים.
אבוקסיס כבר נפגש עם הבעלים ברק אברמוב לפני התיקו מול הפועל פ"ת והבהיר לו כי הפסיק ליהנות במועדון בשל התנהגות הקהל וכן בשל העובדה שהוא לא מקבל גיבוי מההנהלה. ביום ראשון מצפה לאבוקסיס דרבי מול הפועל ירושלים, ובמועדון אמרו: "הוא לא יצליח לשרוד את הדרבי, ואולי יילך אפילו לפניו בגלל הקהל. האוהדים התהפכו נגדו ואף אחד לא הצליח לעבור דבר כזה". במידה שאבוקסיס יחליט לעזוב, המועדון לא יעמוד בדרכו. אבוקסיס ביקש מבני משפחתו שלא להגיע יותר למשחקי הקבוצה בשל הקללות שהוא סופג.
1 צפייה בגלריה
אבוקסיס
אבוקסיס
אבוקסיס
(צילום: עוז מועלם)
ההערכה בבית"ר כי אבוקסיס פוזל לעבר הפועל ת"א שמחפשת מאמן במקום בורחה למה שפוטר בשבת האחרונה. האוהדים האדומים לוחצים על דייויד מינצברג ללכת על אבוקסיס.
ספק אם ברק אברמוב ייפגש עם אבוקסיס שוב, אחרי שביקש ממנו שלא לדבר על האוהדים. אברמוב ייתן לאבוקסיס לגבש את ההחלטה ולקבל אותה לבד. מבחינת בית"ר, אבוקסיס בכל מקרה לא ימשיך בעונה הבאה.
פורסם לראשונה: 06:49, 31.01.24