אחרי שבבית"ר ירושלים כבר היו משוכנעים כי יהיו חלק מהפלייאוף העליון, הגיעו שלושת המשחקים האחרונים - בהם השיגה הקבוצה נקודה אחת בלבד - והיא כבר לא תלויה בעצמה לכניסה לשישייה הראשונה. במידה והיא לא תהיה שם, מדובר באיבוד כספי של כ-4 מיליון שקל.
למרות ש-21 אלף אוהדי בית"ר הציפו את היציעים בטדי, והיה ברור מראש כי המשחק מול הפועל ת"א, מעבר ליריבות המסורתית, חשוב בכדי להיות חלק מהצמרת, הקבוצה שוב הפגינה יכולת ירודה. בית"ר תשחק בשבת בדוחא נגד בני סכנין ותקווה מלבד ניצחון, גם להפסד של מ.ס אשדוד מול מכבי נתניה.
2 צפייה בגלריה
קריאף ואספרייה
קריאף ואספרייה
"השחקנים נסחפו עם הטירוף של הקהל". קריאף ואספרייה
(צילום: אלכס קולומויסקי)
"לאור מה שקרה בפתיחת העונה, כשהתחלנו לקבץ שחקנים עד לרגע האחרון ובנינו סגל תוך כדי תנועה, אם לא ניכנס לפלייאוף העליון זה לא יהיה כישלון. מה שכן, זו תהיה אכזבה גדולה, כי כבר ראינו את עצמנו שם", הודו במועדון.
אבוקסיס ניהל את המשחק נגד הפועל ת"א בניגוד למדיניות שלו, כשביצע חילופים התקפיים, הימור שלא צלח לו. בדיעבד גם עלול לעלות לו בעלייה לפלייאוף העליון. מאחר שתיקו נגד האדומים היה מחייב את אשדוד לנצח בנתניה, במידה ובית"ר אכן תנצח בסכנין. "הייתה הפקרות, שחקנים חשבו שתיקו זה אסון. השחקנים נסחפו עם הטירוף של הקהל", הסביר אבוקסיס. "זה רגע מאוד קשה בעונה הזו. אני חושב שבכל העונה לא היה רגע קשה כמו המחצית השנייה. היינו התקפיים מאוד, אבל בלי חוכמה וסבלנות. הכדורגל הוא לפעמים הזוי וזה היה יום כזה".
2 צפייה בגלריה
ירדן שועה בית"ר ירושלים הפועל ת"א
ירדן שועה בית"ר ירושלים הפועל ת"א
איכזב והוחלף. שועה
(צילום: אלכס קולומויסקי)
ההגנה של בית"ר, הגרועה בליגה, ספגה כבר 45 שערים העונה, כשמי שהציגו יכולת חלשה הם הבלמים אוראל דגני וסרגיי בורודין לצד ירדן שועה שהוחלף. "יש לנו עכשיו מלחמת עולם בסכנין, צריכים לחשוב רק על המשחק הזה ולא להסתכל על מה יקרה בנתניה. אנחנו נעשה קודם כל מה שצריך", אמרו במועדון.
מי שהגיע אתמול למשחק היה שר התרבות והספורט, מיקי זוהר, שישב ביציע האחמים לצידו של בעלי בית"ר ברק אברמוב, בעוד השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, החליט להגיע ליציע המזרחי, עטה על עצמו צעיף של בית"ר ופיזז עם אוהדיה. משטרת ירושלים עצרה 15 אוהדי הפועל בשל השלכת אבוקות ומקלות על שוטרים. המשטרה וכוח מג"ב עצרו אוהדי ביתר שפרצו אחרי שריקת הסיום לדשא בניסיון להגיע ליציע אוהדי הפועל ת"א.
בעניין אחר: איגוד השופטים פרסם היום את התייחסותו לאירועי השיפוט אמש במשחק. בין היתר, קבע האיגוד שהעבירה של יון ניקולאסקו על יהב גורפינקל, בה שלח שחקן בית"ר את רגלו לכיוון פניו של מגן הפועל, הייתה עברית אלימות שמחייבת כרטיס אדום.