ההסתבכות של רד בול זלצבורג, שעדיין לא הבטיחה את האליפות באוסטריה, תגרום להיעדרותו של אוסקר גלוך מהמונדיאליטו, שייפתח בעוד פחות מחודש בארגנטינה. אך גורמים בממשלת ישראל ינסו לשנות את רוע הגזרה.
המנהל הטכני של הנבחרות הצעירות, בוני גינצבורג, פנה בימים האחרונים למנהל המקצועי של האוסטרים, כריסטוף פרונד, בבקשה שישחרר את גלוך לאליפות העולם עד גיל 20, אבל נענה בשלילה.
1 צפייה בגלריה
אוסקר גלוך והחברים חוגגים
אוסקר גלוך והחברים חוגגים
"משימה לאומית". גלוך
(צילום: AFP)
בנבחרת לא מוכנים לוותר על הכוכב העולה של הכדורגל הישראלי, וגורמים בכירים בספורט הישראלי ובממשלה עורבו בניסיון לשכנע את אנשי זלצבורג לשנות את דעתם, מאחר שמדובר מבחינתם ב"משימה לאומית". עם זאת, נראה שהסיכוי לכך נמוך מכיוון שאם גלוך ייצא עם הנבחרת לארגנטינה הוא יחמיץ ארבעה משחקים בליגה האוסטרית.
"זה לא חלון בינלאומי מחייב", הבהיר פרונד לגינצבורג בשיחה בין השניים. "גלוך הוא שחקן מרכזי ברד בול זלצבורג, אנחנו צריכים אותו ולא נוותר עליו בארבעת המחזורים האחרונים של העונה".
הפציעה של קשרה הקרואטי של זלצבורג, לוקה סושיץ', שסיים את העונה, הביאה לכך שגלוך קיבל תפקיד משמעותי במוליכת הליגה האוסטרית, זאת למרות שאתמול הוא רק נכנס כמחליף בדקה ה-68 בניצחון 0:2 על שטורם גראץ.