הפועל ת"א לא ניצחה כבר שמונה שנים במשחק דרבי את מכבי ת"א, אבל התחושות לקראת המשחק הערב (20:30) הן של בעיקר כוננות ספיגה. הופעה מתבטלת של האדומים צפויה להוביל לגל מחאות של האוהדים באדום, כאשר שמי שמנסה לשדר אופטימיות בוולפסון הוא המאמן סלובודן דראפיץ'.
מתחממים לקראת הדרבי התל-אביבי
בעבור המאמן מדובר מן הסתם בדרבי תל-אביבי ראשון, אבל הוא ראה מה קרה מהרגע שקובי רפואה ספג את ה-5:0 ההוא. שעון החול של דראפיץ' כבר התהפך באופן טבעי במועדון, והוא עוד צפוי לעלות עם סגל חסר, ככל הנראה רק עם שני זרים בהרכב.
1 צפייה בגלריה
שחקן הפועל ת"א סתיו למקין
שחקן הפועל ת"א סתיו למקין
עשוי לפתוח בדרבי. סתיו למקין
(צילום: עוז מועלם)
פאבלו גונזלס לא התאמן אתמול ולא יתלבש לדרבי, כשגם אנטואן קונטה - שאמנם התאמן - צפוי להתחיל את המשחק על הספסל. הצרפתי לא התאמן בימים האחרונים ומי שעשוי לתפוס את מקומו הוא סתיו למקין, כשהחלטה לגבי השניים תתקבל לקראת המשחק.
המגן הימני בן ביטון, שטעה פעמיים במשחק האחרון נגד הפועל ירושלים, ימשיך בהרכב, כשמי שיפתח כמגן שמאלי הוא יהב גורפינקל. דוד קלטינס בטוח בשלישיית הקישור, כשבחלק הקדמי ישחקו הישאם לאיוס, אלן אוז'בולט וככל הנראה עומר סניור, שייכנס למשבצת של קייס גאנם שייעדר מספר שבועות.
אחרי ההפסד להפועל ירושלים 70 רעולי פנים הגיעו למתחם האימונים של הפועל ת"א בוולפסון וניסו לפגוע בשחקנים, ובקבוצה מבינים כי השפלה הערב בדרבי תוביל לתגובה קיצונית אף יותר. בהתאם לכך נערכים במועדון מראש עם כוחות אבטחה ויס"מ אחרי שריקת הסיום.
בעקבות התראות על התפרעויות, החליטה המשטרה שהיא זו שתנהל את האבטחה בדרבי ולא חברת האבטחה.