יו"ר ההתאחדות לכדורגל, שינו זוארץ, החליט להיפגש מיידית עם הצוות המקצועי של נבחרת ישראל אחרי ההדחה בחצי גמר פלייאוף העלייה ליורו נגד איסלנד, כפי שנחשף ב"ידיעות אחרונות" וב-ynet. הפגישה המכרעת עם המנהל המקצועי יוסי בניון והמאמן אלון חזן תתקיים מחר (רביעי), ובסיומה צפוי זוארץ להודיע לשניים על סיום תפקידם.
בצל השמועות הרבות, החליט זוארץ לסגור את העניינים באופן מיידי. עוד החלטה שקיבל יו"ר ההתאחדות הייתה לא להביא את בניון וחזן ולשמוע אותם בוועדה המקצועית כפי שכולם חשבו, אלא ללכת על פגישות אישיות.
2 צפייה בגלריה
מאמן נבחרת ישראל אלון חזן עם המנהל המקצועי יוסי בניון
מאמן נבחרת ישראל אלון חזן עם המנהל המקצועי יוסי בניון
צפויים לסיים את תפקידם. בניון וחזן
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ירצה לאמן את הנבחרת? בכר
(צילום: Srdjan Stevanovic/Getty Images)
למרות לחצים של גורמים בכירים בהתאחדות שלא לממש את חוזהו של בניון, המסתיים ב-1 במאי, זוארץ בחר להיפגש עמו כדי לשמוע ממנו את הסיכום לשני הקמפיינים תחתיו, ואז לקבל את ההחלטה הסופית לגביו. אם יחליט על המשך העסקתו, יביא זאת זוארץ לאישור הוועדה המקצועית. אם בניון לא ימשיך, יבוטל תפקיד המנהל המקצועי בנבחרת הבוגרת.
בנוגע לעמדת המאמן, חוזהו אלון חזן מסתיים בשני הקרוב והוא, כאמור, צפוי לסיים את תפקידו בהתאחדות לכדורגל. זוארץ החליט במהלך בזק למנות מאמן כבר בחודש הבא, ובהתאחדות מעוניינים שזה יהיה ברק בכר. בכל מקרה, אם יקבל פנייה, הוא יצטרך לקבל החלטה האם לוותר על הרצון שלו לאמן בחו"ל בעונה הבאה. עד כה אין לו שום הצעה. במקרה שבכר לא יגיע, המועמדים הנוספים הם רוני לוי ורן בן שמעון.