0:5 מהדהד על בני סכנין בשמינית גמר גביע המדינה. זה היה המשחק האחרון של ולדימיר איביץ' במכבי ת"א, לפחות לבינתיים. לאחר שנפרד משחקניו בחדר ההלבשה אחרי המשחק, איביץ' יטוס מחר (חמישי) לרוסיה על מנת לחתום על החוזה החלומי בקרסנודאר, כמיליון וחצי אירו, בעוד המועדון הרוסי יפצה את מכבי.
רגע לפני שהוא עוזב את הארץ, איביץ' כינס את מסיבת העיתונאים האחרונה שלו. כשנשאל כיצד הוא מרגיש הערב אמר איביץ': "אני שמח כי עשינו משחק טוב ועלינו לשלב הבא וזו היתה מטרה. עשינו את זה עם משחק טוב מההתחלה עד הסוף ומגיעות ברכות לשחקנים שלי על המאמץ היום ובמשחקים האחרים. הם הראו אופי ונלחמו".
1 צפייה בגלריה
ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ'
"בטוח שמכבי תחליף אותי במאמן טוב". איביץ'
(צילום: יאיר שגיא)
כשנשאל על סיום תפקידו אמר: "אני מאחל בהצלחה למשפחת מכבי, לכל האנשים שעובדים במועדון, לעלים מיץ' ולאוהדים שלנו, בלעדיהם כלום לא אפשרי. אני בטוח שהקבוצה הזו תחגוג בסיום העונה".
"לא קל לדבר על החלטות, צריך לקחת אותן", הוסיף איביץ'. "לקחתי החלטה לעבור, אני יכול רק להגיד את זה כרגע. זה לא קל אבל שוב, אני בטוח שמכבי תחליף אותי במאמן טוב והוא ימשיך בדרך שהתחלנו, אני מקווה טובה יותר. אני מאחל לו, לברק, לג'ק ומיץ' לחגוג בסיום העונה ולקחת את האליפות".
על השאלה האם היה מרוצה מהסגל של מכבי ענה: "ברור, הם שחקנים טובים. אם ראיתם את המשחקים שלנו עד עכשיו, אנחנו הקבוצה שכבשה הכי הרבה וספגה הכי מעט. יצרנו הכי הרבה מצבים, לפעמים מזל חשוב מאוד בכדורגל. היינו טובים במשחק האחרון והמשחק נגמר ב-1:1. היינו ראויים לנצח במשחקים כאלה, אבל ככה זה בכדורגל. אני מאמין שמכבי בדרך למעלה".