לאחר שדווח על פיצוץ סביב השיחות על הארכת חוזהו, הגיעו הערב (ראשון) בית"ר ירושלים וירדן שועה להסכמות על חוזה חדש. החלוץ חתם לשנתיים נוספות במחזיקת הגביע וירוויח 250 אלף אירו לעונה.
לאחר החתימה אמר שועה: "בכל הקריירה שלי אין מועדון שכיבד אותי כמו בית״ר. אני מאושר ושמח להישאר פה אחרי עונה נפלאה. אנחנו עם מטרות לרוץ למעלה בעונה הקרובה ואני כבר מחכה להרקיד שוב את טדי. אוהב מכל הלב".
1 צפייה בגלריה
שועה
שועה
נשאר בבית"ר ירושלים. שועה
(צילום: אלכס קולומויסקי)
הבעלים ברק אברמוב אמר לאחר החתימה: ״שמח מאוד שירדן ואנחנו ממשיכים את הדרך ביחד. הקשר הזה חשוב לשני הצדדים וזה חלק מהתהליך שאנחנו עושים על מנת שתהיה פה קבוצה חזקה ואיכותית. כל המערכת עובדת על מנת להנחית פה את השחקנים הטובים ביותר עבורינו ואני בטוח שנעשה את זה בימים הקרובים".
אחרי שראתה את דנילו אספרייה מתעקש לעזוב לצסק"א סופיה ויון ניקולאסקו נמכר להירנביין ההולנדית - הקבוצה של יוסי אבוקסיס חששה לאבד גם את שועה, אשר השיחות עמו על הארכת החוזה עלו בימים האחרונים על שרטון.
בחמישי האחרון הודיעה הקבוצה כי החלוץ הוצא מהסגל לקראת הדרבי בגביע הטוטו נגד הפועל ירושלים (0:1 לאדומים) עקב סירובו להאריך את החוזה שלו שמסתיים בעונה הבאה, בעוד הוא הגיב "יש תחושה שמישהו מנסה להרוויח על גבי ובדרך פוגע בי מקצועית וגם בקבוצה ועצוב לי על כך". מחלוקת הייתה גם סביב גובה סעיף השחרור של השחקן, אך בסופו של דבר כאמור, הצליחו הצדדים להגיע לעמק השווה.

החיזוק בדרך

לאחר החתימה עם שועה, בית"ר ירושלים בדרך להתחזק גם בעמדת הקישור. דני הוצ'קו, שסיים לאחרונה את דרכו בפאפוס הקפריסאית, על סף סגירה בקבוצה של יוסי אבוקסיס. הוצ'קו, בן 29, רשם 5 הופעות בנבחרת מונטנגרו, ויכול לשחק גם במרכז המגרש וגם באגפים.
לאחר שש שנים בליגה במולדתו, חתם הוצ'קו ב-2017 בפמליקאו הפורטוגלית, בה שיחק שנתיים וכבש שער אחד ב-63 הופעות. ב-2019 עבר לשחק במוסקרון הבלגית, בה רשם 53 הופעות וכבש שער אחד. בשנתיים האחרונות שיחק בפאפוס, אותה כאמור עזב בסיום העונה.