האם בית"ר ירושלים בדרך לאבד עוד שחקן משמעותי? אחרי שראתה את דנילו אספרייה מתעקש לעזוב לצסק"א סופיה ויון ניקולאסקו נמכר להירנביין ההולנדית - בית"ר ירושלים עלולה להיפרד גם מירדן שועה, הצלע השלישית בהתקפה שהובילה את הקבוצה לזכייה בגביע המדינה בעונה האחרונה. שבוע בלבד לפני פתיחת הליגה, בית"ר בצרות גדולות והיא עשויה לפתוח את העונה בסגל חסר מאוד.
אתמול (חמישי) הודיעה הקבוצה כי החלוץ הוצא מהסגל עקב סירובו להאריך את החוזה שלו שמסתיים בעונה הבאה, בעוד הוא הגיב "יש תחושה שמישהו מנסה להרוויח על גבי ובדרך פוגע בי מקצועית וגם בקבוצה ועצוב לי על כך".
2 צפייה בגלריה
ירדן שועה שחקן בית"ר ירושלים
ירדן שועה שחקן בית"ר ירושלים
איך יסתיים הפיצוץ? שועה
(צילום: אלכס קולומויסקי)
כבר מספר שבועות שברק אברמוב ונציגיו יושבים עם השחקן וסוכניו כדי להגיע להסכמות על חוזה לעונה נוספת (שועה מסיים חוזה בתום העונה הקרובה ויהיה שחקן חופשי, הוא יוכל לחתום בכל קבוצה אחרת כבר בינואר). שועה שהשתכר העונה בבית וגן 60 אלף שקל נטו בחודש, קיבל הצעה מאברמוב לחוזה בסך 90 אלף, אולם הוא דורש שכר שנתי של כמיליון שקל (100 אלף שקל בחודש).
בנוסף, אברמוב דורש שסעיף השחרור של מלך הבישולים של ליגת העל אשתקד יעמוד על מיליון וחצי אירו, בעוד שועה מתעקש שהסעיף יעמוד על מיליון בלבד. כל זאת הוביל לפיצוץ בין הצדדים ולהודעה של בית"ר כי החלוץ הוצא מסגל הקבוצה.
2 צפייה בגלריה
הבעלים של בית"ר ירושלים ברק אברמוב חוגג את הזכייה בגביע
הבעלים של בית"ר ירושלים ברק אברמוב חוגג את הזכייה בגביע
ברק אברמוב. בית"ר בבעיה
(צילום: עוז מועלם)
שועה לא יהיה בסגל מחר (שבת, 20:30) בדרבי גביע הטוטו מול הפועל ירושלים (משחק על מקומות 5-6). פרט לשועה גם יובל אשכנזי, אופיר קריאף ופרד פריידי ייעדרו בגלל פציעות.
המאמן יוסי אבוקסיס, שהורחק במשחק אלוף האלופים מול מכבי חיפה, יישב ביציע. את המשחק ינהל עוזרו גל כהן. למעשה שני החלוצים היחידים בסגל של בית"ר ירושלים למשחק הם נהוראי דבוש ויאן יוספוב.