למרות ניסיונות לשדר עסקים כרגיל, בהפועל חיפה נמשכים החיפושים מאחורי הקלעים אחר מחליף למאמן רוני לוי. זאת לאחר התיקו נגד מכבי בני ריינה בגביע הטוטו (1:1), המשחק השלישי ברציפות בו האדומים-שחורים לא מצליחים לנצח.
תחילה פנו גורמים במועדון למאמן נבחרת הנוער, אופיר חיים, אולם הוא סירב לקבל את ההצעה. בחיפה הציבו במקומו שני שמות אופציונליים: רן בן-שמעון שההערכה כי ידרוש סכומים גבוהים במיוחד וחיים סילבס, שאימן את הקבוצה בעבר והוביל אותה לפלייאוף העליון.
2 צפייה בגלריה
מאמן הפועל ת"א חיים סילבס
מאמן הפועל ת"א חיים סילבס
האלטרנטיבה הריאלית. סילבס
(צילום: יאיר שגיא)
גורמים במועדון טוענים כי הקבוצה לא מתחזקת בהתאם לדרישותיו של לוי מתוך כוונה להראות לו את הדרך החוצה, למרות החתמתו של הבלם הקונגולזי פרננדו מאייבו, במהלך השבוע.
היחסים בין לוי לכץ מתוחים על בסיס מספר אירועים, כשהבולט שבהם היה ריאיון שהעניק המאמן בסיום המחזור הראשון בגביע הטוטו, נגד בני סכנין, שנראה בעיני ההנהלה כאי נטילת אחריות על האופן בו נראתה הקבוצה בחלקים גדולים של המשחק , וראו בדבריו ניסיון להסיט את האש אל עבר ראשי הקבוצה.
2 צפייה בגלריה
רוני לוי מאמן הפועל חיפה
רוני לוי מאמן הפועל חיפה
החיפושים מאחורי הקלעים נמשכים. לוי
(צילום: נחום סגל)
על אף הודעת צינון מצד הבעלים, יואב כץ, נראה בימים אלה כי האפשרות הריאלית היא שלוי, שמרוויח 70 אלף שקל נטו לחודש, יוחלף בסילבס. האחרון קיבל מסרים על האפשרות שיוכל לאמן את הקבוצה בתמורה לסכום צנוע יותר.