שביעות רצון במכבי ת"א לאחר עוד ניצחון מוחץ בליגת העל. הקבוצה של ולאדן איביץ' הביסה הערב (שבת) 1:3 את עירוני קריית שמונה ושמרה על מאזן מושלם גם בתום המחזור השלישי.
גבי קניקובסקי פתח את מסכת הכיבושים בדקה ה-26 והשלים צמד בבעיטה לחיבורים לאחר בישול של אוסקר גלוך (59). פארפה גיאגון הוסיף את השלישי דקה בתוך תוספת הזמן, זאת לאחר שג'ורג'ה יובאנוביץ' הורחק בתווך לאחר גלישה מסוכנת מידי בעיני שופט המשחק שניר לוי. איתמר שבירו רק צימק עבור הצפוניים ארבע דקות בתוך תוספת הזמן ובכך גם כבש משחק עשירי ברציפות, וגם הנחיל שער חובה ראשון העונה לצהובים.
עוד על השבת בליגת העל
מאמן המנצחת ולדימיר איביץ' אמר בסיום: "אנחנו מאוכזבים מהשער שספגנו, אבל אני חושב שלא היה לנו משחק נהדר. עשינו מספיק כדי לנצח. מתחילת העונה אני מצפה שנשפר את היכולת שלנו. היום היו לנו הרבה בעיות. היו הרבה בעיות בהגנה, אנחנו צריכים לעבוד כמו קבוצה בהגנה. זו הבעיה שלנו ולא רק במשחק היום. אולי במשחק הקודם ניצחנו 0:6, אבל היום היו לנו בעיות. אנחנו צריכים לפתור את הבעיות. נעשה את מה שאנחנו צריכים לעשות. נסביר לשחקנים ונראה להם מה הבעיות".
2 צפייה בגלריה
ולדימיר איביץ' מאמן מכבי ת"א
ולדימיר איביץ' מאמן מכבי ת"א
ולדימיר איביץ'
(צילום: יאיר שגיא)
לגבי הסגל והעובדה שיישאר עם חלוץ אחד בסגל במשחק הבא: "אנחנו צריכים להתמודד". על אוסקר גלוך: "הוא טוב, אבל יכול עדיין להשתפר. אנחנו מרוצים מהתוצאות שלנו עד כה, אבל אמרתי כבר שבשבילי חשוב איך הקבוצה שלי עובדת במשחק. אנחנו לא יכולים להיות שבעי רצון מאיך שאנחנו משחקים". לגבי רכש עתידי אמר: "אני לא יכול להגיד שום דבר חדש".
גבי קניקובסקי: "שמחתי אחרי השערים שלי, אבל בגלל השבת היה לי קשה. השעות האלה זה משהו שקצת חורה לי. בשבילי זאת מלחמה כזאת אז פחות חגגתי. ברור שכיף לפתוח כך את העונה. אנחנו נראים טוב, כובשים שערים וצריך להמשיך. בקבוצה כמו מכבי ת"א יש סגל רחב, צריך סגל כזה כדי לזכות בכל התארים. יש בקישור שחקנים מטורפים. אני שמח שפתחתי וכבשתי צמד".
2 צפייה בגלריה
מנחם קורצקי מאמן עירוני קריית שמונה
מנחם קורצקי מאמן עירוני קריית שמונה
"אם היינו משחקים עם יותר אומץ היינו יכולים לכבוש יותר". מנחם קורצקי
(צילום. יאיר שגיא)
מאמן קריית שמונה מנחם קורצקי אמר אחרי המשחק: "תמיד אחרי הפסדים יוצאים מאוכזבים. נראינו טוב בהרבה דקות, אבל עדיין להפסיד זה לא כיף. אני חושב שיכולנו להוציא יותר, חד-משמעית אני אומר את זה. מכבי ת"א הגיעה למצבים, אבל אם היינו משחקים עם יותר אומץ היינו יכולים לכבוש שערים נוספים. אני מקווה שניקח את הדברים הטובים מהמשחק הזה. באנו עם אסטרטגיה ומחשבה לעבות את הקישור, זה הצליח לנו, אבל ספגנו שערים בדקות טובות שלנו דווקא. צריך להרים את השחקנים שלי, אין לי טענות אליהם. יש לי קבוצה טובה וחזקה. אם נמשיך בדרך הזו, נעשה עונה טובה. תמיד היו פערים, אבל המטרה שלנו היא לצמצם אותם".