מכבי חיפה ניצחה הערב (שבת) 1:2 את הפועל באר-שבע משער של פרנצדי פיירו בדקה ה-92. תומר חמד העלה את האדומים ליתרון בדקה השנייה אחרי טעות גדולה של ג'וש כהן, אבל עומר אצילי איזן בפנדל בדקה ה-40. המשחק התחמם ורמזי ספורי ספג כרטיס אדום בדקה ה-45.
עוד על השבת בליגת העל
מאמן באר-שבע אליניב ברדה זעם על השיפוט בסיום: "זה משחק שני ברציפות שאנחנו משחקים בבית ומורחק לנו שחקן. זה לא עניין אם ההרחקה הייתה מוצדקת, יש המון שריקות קטנות שמובילות את השחקנים למקומות האלה. רמזי טעה ולא היה צריך לעשות את מה שהוא עשה. שופטים צריכים להבין שהם שופטים את המשחק ולא מנהלים את המשחק. הם צריכים להיות מרוכזים במשחק ולא בספסלים. הייתה לשופט השפעה גדולה מאוד על המשחק. אנחנו לא מתעסקים ביריבה, אלא רק בעצמנו ומנסים לשחק את הכדורגל הכי טוב שלנו. אנחנו לא מתעסקים בפרובוקציות או באיך להוציא את היריבה מדעתה. הפועל באר-שבע קבוצה חזקה, קבוצה קשה, לאף אחד לא יהיה קל נגדנו. אני חייב להגיד שמרגיש לי שכולם מחכים לנפילה שלנו, אבל זה לא יקרה. באר-שבע תהיה חזקה ותתמודד. כל התקשורת וכל המסביב, כולם מדברים ככה. אם במשחק הקודם לא בדקו אפילו VAR ולא התייחסו לשני מקרים, לא יכולים השופטים לבוא לפה ותמיד לשרוק שריקות שהולכות לטובת היריבה.
3 צפייה בגלריה
אליניב ברדה מאמן הפועל באר-שבע
אליניב ברדה מאמן הפועל באר-שבע
אליניב ברדה מאמן הפועל באר-שבע
(צילום: עוז מועלם)
"אני מסתכל על הקבוצה שלי, אני אומר לשחקנים שלי כל הכבוד, לא קל לשחק פעמיים ברציפות עם עשרה שחקנים מול 11. זה הסתיים פעמיים עם שערים בדקות הסיום, אבל אני גאה בשחקנים. לפעמים זה לא תכנית כבקשתך, אתה לא שף שמכניס תבנית לתנור ויוצאת עוגה. הדברים משתבשים. אם אני מדבר על כדורגל ואשמח לדבר על כדורגל, אבל לצערי קשה לדבר על כדורגל וזה הכי עצוב פה. אנחנו לא מדברים על כדורגל במשחק כזה. ברדה המשיך ואמר: "חד משמעית נבוא בטענות לשחקנים שלנו. אמרתי ואני רוצה להתייחס אל הקבוצה שלי. אני נסער מאוד מהמשחק ומושכים אותי בלשון. זה לא הוציא מאיתנו את האוויר, אנחנו קבוצה טובה וחזקה ונוכיח את זה. האדום הכריע היום. לא התפקיד שלי לומר אם מכבי חיפה הקבוצה הכי טובה בארץ".
מאמן מכבי חיפה ברק בכר אמר אחרי המשחק: "היה משחק עם הרבה אירועים ועם מהפך חשוב מאוד. עשינו את זה כמו ווינרים. לקבל שער בצורה כזו ומוקדם כל כך זה קשה ושאפו לשחקנים. הרגשתי קבוצה שמשחקת למרות הכול. דווקא במחצית השנייה עשינו את הדברים פחות טוב, אבל בתקופה כזו לנצח במגרש כזה מול קבוצה כזאת חזקה, כל הכבוד לשחקנים".
בכר הוסיף: "לא הזזנו את הכדור מספיק מצד לצד, עשינו את הדברים בצורה לא נכונה. זרקנו את מה שאפשר בסוף. לשחק עם שרי ואבו פאני כקשרים אחוריים זה מסוכן, אבל נגד עשרה שחקנים אתה חייב להעז ואני שמח שזה הצליח".
3 צפייה בגלריה
ברק בכר מאמן מכבי חיפה עם אלונה ברקת בעלי הפועל באר-שבע
ברק בכר מאמן מכבי חיפה עם אלונה ברקת בעלי הפועל באר-שבע
ברק בכר מאמן מכבי חיפה עם אלונה ברקת בעלי הפועל באר-שבע
(צילום: עוז מועלם)
בכר התייחס לאמוציות במשחק ואמר: "אנחנו רוצים להרגיע את הרוחות נגד באר-שבע ולהתעסק רק בכדורגל. ניסינו להתמקד במה שאנחנו יודעים הכי טוב והצלחנו לנצח". על עומרי גלזר ונטע לביא: "אין לי שום קשר אל הפרשה, אני באמת לא יודע כלום על העימות ביניהם".
על הסגל של מכבי חיפה: "יש את החלון הישראלי, אני לא יכול להגיד סתם דברים. לאירופה רשמנו את מי שצריך, רשמנו את מי שחשבנו שיכול לעזור לנו. בעוד שלושה ימים יש משחק ראשון בליגת האלופות וזה מרגש. יש לנו משחק מול יריבה חזקה מאוד".
על בנפיקה: "פחות ראיתי אותה אתמול כי התעסקנו בבאר-שבע. מהלילה נתחיל להתעסק בבנפיקה. לפעמים אתה לוקח החלטות ואומר שעושים הרבה מאמצים בשני משחקים ואז יש קצת מנוחה. זה בהתאם למשחק והסיטואציה. אנחנו צריכים לתת פוש ואז יש פגרת נבחרת. עד אז נצטרך לתת 100%".
3 צפייה בגלריה
שחקן מכבי חיפה עומר אצילי
שחקן מכבי חיפה עומר אצילי
הכול הולך. אצילי
(עוז מועלם)
עומר אצילי: "סוף מתוק, אלה שלוש נקודות חשובות ועכשיו מחכה לנו בנפיקה בשלישי, כיף גדול. תמיד נגד באר-שבע יש משחקים חזקים עם הרבה אמוציות. אנחנו רוצים להמשיך ככה. הכול הולך כמתוכנן".