מסע"ת לאחר המכות בסיום המשחק בטרנר
(צילום: ONE)
התגרה בסיום תפסה את מרבית תשומת הלב, אבל מכבי חיפה ספגה אתמול את אחד ההפסדים הכי דרמטיים וכואבים שהיו לה, 2:1 להפועל באר-שבע שהוכרע ממש רגע לפני שריקת הסיום. מה שהיה יכול להיות משחק ההכתרה של חיפה הפך להפסד שפתח מחדש את מאבק האליפות ומלחיץ מאוד את הירוקים, שבוע לפני משחק הבית מול מכבי ת"א.
"אם היינו מסיימים בתיקו זה כמו ניצחון, והיינו במצב מצוין אך שער הניצחון של באר-שבע החזיר אותה לחיים", אמר שחקן בקבוצה. "אנחנו חייבים להרים את הראש ולהתעורר, אסור לנו לשקוע בדיכאון בגלל ההפסד הזה. אם נשקע נאבד את האליפות הזו. זה תלוי בנו, רק בנו. אם נבוא למשחק בשבוע הבא בגישה שאנחנו חייבים לנצח בבית שלנו מול הקהל העוצמתי שלנו אז זה יהיה שלנו".
2 צפייה בגלריה
אצילי מאוכזב
אצילי מאוכזב
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
שחקן מכבי חיפה עבדולאי סק
שחקן מכבי חיפה עבדולאי סק
יעמוד לוועדת משמעת. סק
(צילום: עוז מועלם)
ההפסד דחה את ההודעה של ברק בכר על העזיבה שלו לכוכב האדום, כשבחיפה ימתינו עם ההודעה עד לאחר שהאליפות תובטח. מוחמד אבו פאני היה נסער מאוד מהקהל של ב"ש שקרא לעברו "מחבל" ומירר בבכי על הספסל.
בקבוצה קיים חשש גדול ששחקנים ישלמו מחיר ויורחקו למספר משחקים בעקבות המכות על כר הדשא בסיום המשחק. בחיפה הבהירו שכל הנושא ייבדק לעומק והאשמים ישלמו מחיר. באסם זערורה שעמד במרכז המכות עשוי לשלם מחיר כבד ואף להיות מושעה מהקבוצה בעקבות התנהגותו. עבדולאי סק שצולם מבצע תנועה מגונה לעבר אוהדי היריבה עשוי גם הוא לעמוד לוועדת משמעת, ובחיפה ממתינים בדריכות לדו"ח השיפוט ומבינים שההתאחדות תנקוט יד קשה הפעם.