עסקת העברתו של אושר דוידה לסטנדרד ליאז' הושלמה אתמול סופית. כפי שפורסם לראשונה ב-ynet, דוידה נרכש ב-1.5 מיליון אירו, שיועברו להפועל ת"א בשני תשלומים.
דוידה, שקיבל עד כה משכורת חייל, ירוויח 150 אלף אירו נטו לעונה בבלגיה, לא כולל בונוסים שהוכנסו לחוזהו. דוידה המתין אמש לתוצאות הבדיקות הרפואיות ולאחר מכן חתם על החוזה בסטנדרד ליאז. הקבוצה לא פתחה טוב את העונה - נמצאת במקום ה-14 בבלגיה אחרי שצברה בחמשת המשחקים הראשונים רק ארבע נקודות.
2 צפייה בגלריה
אושר דוידה
אושר דוידה
שידרג את שכרו משמעותית. דוידה
(צילום: עוז מעולם)
"דוידה גדל אצלנו, התפתח וקיבל הצעה לשדרג את הקריירה שלו בליגה הבלגית, איך אנחנו יכולים לעצור אותו?", אמרו בהפועל. "זו גם התקדמות מקצועית, וגם כלכלית. כמעט פי עשרה ממה שהרוויח אצלנו. זה רק מוכיח שהמודל שלנו במחלקת הנוער, שמפתחת שחקנים שהופכים לבשלים מהר מאוד ונמכרים לקבוצות באירופה, עובד".
המנהל המקצועי, עומר בוקסנבוים, המתין לחתימה הרשמית של דוידה והחל לחפש מחליף. להפועל הוצעו שחקנים ישראלים רבים כמו רועי זריהן, והיב חביבאללה ובן שהר.
2 צפייה בגלריה
אושר דוידה
אושר דוידה
יכול להיות מרוצה. דוידה
(צילום: עוז מועלם)
אחד השחקנים שבהפועל ת"א מעוניינים בהם הוא אליאל פרץ, שבקיץ סירב להצעה שקיבל לחזור ארצה, אולם טרם מצא קבוצה וייתכן כי יהיה ניסיון להנחית אותו עתה בישראל.