אחרי התבוסה הצורבת לראן (3:0) תארח מחר (חמישי, 22:00) מכבי חיפה את פנאתינייקוס, במסגרת המחזור השני בשלב הבתים של הליגת האירופית. במשחק המקביל בבית 6 תתארח היריבה הצרפתית אצל ויאריאל הספרדית.
גם בעקבות המשחק הצפוי נגד הפועל באר-שבע, צפוי מסאי דגו לבצע שינויים גדולים בהרכב שניצח השבוע את מכבי נתניה (2:3). במסיבת עיתונאים שקיימה האלופה, דיבר המאמן על ההיערכות לקראת המשחק, בו הוא מקווה לאסוף נקודה אירופית ראשונה העונה.
3 צפייה בגלריה
מסאי דגו
מסאי דגו
מסאי דגו
(צילום: גילי נחושתן)
3 צפייה בגלריה
אווהדי מכבי חיפה מול ראן
אווהדי מכבי חיפה מול ראן
"בעזרת הקהל אפשר לעשות משהו יפה". האוהדים הירוקים נגד ראן
(AP Photo/Jeremias Gonzalez)
"הניצחון ביום ראשון היה חשוב מאוד והוא עוזר לנו לביטחון", אמר דגו בפתח הדברים. "נכון, מדובר בקבוצה אחרת לגמרי, איכותית יותר, וצפינו בה בימים האחרונים. אני מאוד מאמין שנבוא עם הגישה שבאנו איתה מול מכבי נתניה, ובעזרת הקהל שלנו, אני בטוח שנוכל לעשות משהו יפה".
על היריבה הוסיף המאמן: "מדובר בקבוצה שהדיחה מהמפעל קבוצות כמו מארסיי ועוד קבוצה מאוקראינה. לפני עשרה ימים היא גם ניצחה את ויאריאל, בבית - וזה אומר הכל. אבל כמו שאמרתי, משחק בית, בסמי עופר, עם הקהל שלנו, אנחנו יודעים מה אנחנו שווים. אני חושב שנגד ראן סבלנו קצת מחוסר מזל - והפסדנו. יש לנו עכשיו יריבה שלא צריך לדבר עליה יותר מידי, גם דניאל סונדגרן בא מהליגה הזו ונותן לנו עצות, הרבה מכירים. האנליסטים לומדים ומסבירים לכל שחקן איזה שחקן יפגוש מולו. בסוף אני יודע שאם נבוא עם גישה שמחברת ומאחדת ונתנפל כמו שהתנפלנו בנתניה - התוצאה תהיה תלויה קודם כל בנו".
האם מדובר במשחק של להיות או לחדול? "כמעט כל משחק במסגרת האירופית חשוב, אבל אם אנחנו רוצים להישאר בתמונה נצטרך לנצח. אני שומע יותר מידי לאחרונה שהליגה היא הלחם והחמאה. במכבי חיפה כל משחק הוא חשוב, גם אם זה גביע הטוטו כל משחק צריך לבוא ולעשות הכל כדי לנצח. אנחנו נמצאים בלו”ז לא פשוט, זה לא קשור לרוטציה, כל שחקן שעולה ב-11 של חיפה הוא שחקן ראוי וחשוב".
סונדגרן שנכח גם גם במסיבת העיתונאים הוסיף: "כשמחשקים בפנא או בחיפה יש לחץ בכל משחק. אנחנו רואים את המשחק כמשחק על שש נקודות, חייבים תוצאה טובה. לא צריך להתחבא, בבית אפשר לעשות תוצאה טובה, יהיה קשה, אבל גם יהיה מאוד כיף. הניצחון מול נתניה? כל משחק שמנצחים נותן לקבוצה ביטחון".
3 צפייה בגלריה
אווהדי מכבי חיפה מול ראן
אווהדי מכבי חיפה מול ראן
יראו נקודות ראשונות נגד הקבוצה מאתונה?
(AP Photo/Jeremias Gonzalez)
כשנשאל באיזו עמדה הוא מעדיף לשחק הוסיף שחקן ההגנה: "אני מרגיש מחובר מאוד עם סק. הוא מכפה עליי הרבה, אני רואה בו כבלם הטוב בליגה אז כמובן שקל לשחק איתו. לגבי השאלה, אני רגיל לשחק בקו של ארבעה, למרות שבאירופה ובליגה יש שוני גדול ובאירופה הרמה גבוהה יותר. בליגה קל יותר לשחק בקו של ארבעה שחקנים. בשבילי זה 50-50, איפה שהמאמן רוצה".