אחרי עזיבתו של אלישע לוי, יש מאמן חדש בשכונת התקווה. עומר פרץ חתם היום (שני) אצל הזהובים והוא יוביל את הקבוצה על הקווים בעונת משחקים הבאה, כשהמטרה המרכזית היא עליית ליגה.
בני יהודה בנתה העונה קבוצה במטרה להתמודד על עליית ליגה, אך הדברים לא עבדו כפי שתכננו. תחילה אורי גוטמן פתח את העונה על הקווים, אך הוא הוחלף ובמקומו הגיע אלישע לוי שגם לא הצליח להוביל את בני יהודה לעלייה והיא סיימה במקום השמיני בלבד.
1 צפייה בגלריה
פרץ
פרץ
"גאה לחתום בבני יהודה". פרץ
(צילום: בני יהודה )
לפני כשבוע ורגע לפני סיום העונה הנוכחית, הגיעו אלישע לוי והנהלת המועדו להסכמה על עזיבתו עקב התוצאות המאכזבות שהקבוצה רשמה במחזורי הסיום (הובסה 7:0 על ידי מכבי פ"ת ו-6:0 על ידי הפועל פ"ת - שחגגו עליה עלייה).
פרץ (37) אימן בעונה החולפת את הפועל כפר סבא, שסיימה במקום השביעי. הוא הספיק לאמן בעבר את קבוצת הנוער של הפועל ת״א, הכח עמידר רמת גן בליגה א', הפועל כפר שלם והפועל ראשון לציון.
עומר פרץ אמר לאחר החתימה: "אני גאה לחתום בבני יהודה, מועדון עם מסורת, עם תארים, ועם קהל שראוי לחזור לימים הגדולים. לכולנו יש מטרה אחת השנה: להחזיר את הקבוצה למקומה הטבעי בליגת העל. יש לנו הרבה עבודה במהלך הפגרה על בניית הקבוצה, ואני מאמין שביחד עם ההנהלה והצוות המקצועי שיש כאן, נוכל להחזיר את הגאווה לשכונה".