האופוריה שהשתלטה על מכבי ת"א אחרי פתיחת העונה הנפלאה בליגה ובמוקדמות הקונפרנס-ליג התחלפה אתמול (ראשון) בירידה לקרקע בסיום ה-1:1 מול בני ריינה בבלומפילד. "גם בשנה שעברה ניצחנו בקלות את שני המשחקים הקלים ואז הגיע התיקו מול אשדוד וראינו לאן זה הגיע", נזכרו במועדון. "למזלנו, מכבי חיפה הפסידה ועוד הורידו לה נקודה, אבל היכולת הזו לא תספיק. ביום שלישי הבא אנחנו בדרבי, זה המקום הכי טוב להתאושש בו".
במכבי ת"א התעסקו בסיום לא מעט בבזבוזי הזמן של היריבה, בעיקר מצידו של השוער גד עמוס, אולם במועדון מודעים לכך שאחרי המשחקים הקלים נגד אשדוד וחדרה, הפעם הגיעה לבלומפילד קבוצה מאומנת שחשפה נקודות חולשה רבות. נראה כי התלות של מכבי ת"א בערן זהבי גדולה מדי, ואתמול הוא הציג את המשחק החלש ביותר שלו העונה, כולל החמצת ענק עם בעיטה לקורה ממצב נוח מאוד.
2 צפייה בגלריה
רובי קין
רובי קין
"היו לנו מצבים, אבל לא ניצלנו אותם". קין
(צילום: טל שחר)
"היינו צריכים לנצח, אין תירוצים", אמר המאמן רובי קין בסיום. "בכדורגל אם אתה לא מנצל את המצבים שלך אתה לא מנצח במשחקים. מצאנו פתרונות כי כן היו לנו מצבים, אבל לא ניצלנו אותם. השופט היה צריך להיות קצת יותר חזק ולהשפיע יותר על קצב המשחק, אבל צריכים לקבל את זה שקבוצות ינסו לתסכל אותנו".
מי שלא היה בסגל הוא השוער החדש אורלנדו מוסקרה, כשרועי משפתי המשיך לקבל את הקרדיט בין הקורות. "חשוב שיהיה לנו סגל חזק ותחרות בכל העמדות. אני מאמין שנוכחותו תשפר את הקבוצה. אני לא יודע מי יהיה השוער הראשון, זה תלוי בהם", הסביר קין. השוער דניאל טננבאום, שרק הצטרף לפני מספר שבועות, כבר הביע את רצונו לעבור להפועל פ"ת בעקבות בואו של מוסקרה, אך מבחינת מכבי ת"א זה לא על הפרק כרגע.
2 צפייה בגלריה
מילסון
מילסון
איבוד נקודות ראשון העונה. מילסון
(צילום: טל שחר)
גם זהבי דיבר על בזבוזי זמן, אולם לא תירץ בכך את אובדן הנקודות. "היה משחק עם הרבה אמוציות ובזבוזי זמן, לא צריך לתת לזה לגיטימציה, אבל ריינה באה להילחם על כל כדור ומגיע לה כל הכבוד", אמר החלוץ. "לא נתבכיין, היינו צריכים לשמור על שער נקי ולא עשינו את זה, איבדנו ריכוז לשנייה אחת במקום להרוג את המשחק. אנחנו מסתכלים קדימה, לא ננצח בכל המשחקים, אבל אני מקווה שננצח יותר מכולן".
הקשר החדש קיקו בונדוזו, שנותח בברכו, ייעדר כחודש וחצי. בקבוצה הוחלט כי לא יגיע חיזוק נוסף עד לסיום החלון.