בנבחרת ישראל, שתמריא כבר ביום שני הקרוב לבודפשט, שם תארח בעוד שישה ימים את איסלנד בחצי גמר פלייאוף העלייה ליורו, עקבו מקרוב אחרי הנציגות הישראליות בקונפרנס-ליג והביעו דאגה גדולה מהיכולת של שחקנים מרכזיים במכבי ת"א.
כשליש מהרכב הנבחרת מבוסס על שחקני מכבי ת"א, שהציגו אתמול יכולת קטסטרופלית ב-6:1 המשפיל מול אולימפיאקוס. מדובר בערן זהבי, דור פרץ, רוי רביבו וייתכן כי גם דור תורג'מן. "אם זהבי ייראה כמו שהוא נראה אתמול בסרביה נגד אולימפיאקוס, אנחנו בבעיה גדולה. זה היה זהבי של התקופה הרעה שחשבנו שמאחוריו", אמרו גורמים בנבחרת.
1 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
אמור לפתוח בהרכב הנבחרת. זהבי
(צילום: עוז מועלם)
בנבחרת בונים על זהבי, למרות האכזבה הגדולה ממנו בשלושת המשחקים האחרונים בסיום קמפיין מוקדמות היורו שבהם הציג יכולת ירודה והבקיע שער בודד בהפסד לרומניה. מצד שני, בנבחרת שבעי רצון מיכולת של שני שחקני מפתח בהרכב הצפוי ממכבי חיפה, בעיקר שון גולדברג, שהיה מצוין בפירנצה מול פיורנטינה וכמובן ענאל חלאילי שכבש את שער השוויון ב-1:1.
כפי שפורסם לראשונה ב-ynet, המאמן אלון חזן הוא המועמד המוביל מבחינת יוסי בניון להמשיך לקדנציה נוספת, ללא קשר לתוצאת המשחק מול איסלנד. חזן שמר על שתיקה ארוכה מאז סיום מוקדמות היורו וידבר ביום ראשון הקרוב לראשונה במסיבת העיתונאים באצטדיון ר"ג.