"באמת רציתי להיות כאן. כשמעתי שדינמו התעניינה בי, החלטתי שזה בשבילי. רוצה להיות ב-100 אחוז ברוסיה וחושב שאני מוכן לאתגר הזה". עדן קארצב הוא כעת באופן רשמי שחקנה החדש של דינמו מוסקבה. זאת אחרי שאתמול הודיעה גם מכבי נתניה כי סוכמה העברתו לקבוצה הרוסית.
כזכור, מכבי נתניה והקבוצה הרוסית ניהלו מו"מ מאז השבוע שעבר כאשר אופן העברת סכום העברה היה למכשול וכמעט הוביל לפיצוץ העסקה. קארצב יעבור לדינמו מוסקבה תמורת 2.6 מיליון אירו, כאשר כחצי מיליון אירו יגיעו למכבי ת"א. קארצב, שגדל במכבי תל אביב, הגיע לנתניה בעונה שעברה במסגרת טרייד שבו גבי קניקובסקי עבר לצד השני.
2 צפייה בגלריה
עדן קארצב
עדן קארצב
עדן קארצב והחולצה החדשה
(צילום: האתר הרשמי של דינמו מוסקבה)
קארצב סיפר לאתר הרשמי של קבוצתו החדשה על שורשיו הרוסיים: "אמא ואבא שלי הם בלארוסיים ממינסק. הם הגיעו לישראל ב-1996, ואני נולדתי שם. יש לי אחות גדולה שגם היא גרה בישראל ולמדתי לדבר רוסית בבית".
כשנשאל על ימיו הראשונים במועדון החדש, ענה: "התאמנתי כל יום וחיכיתי לחדשות. חשבתי שזה יקרה מהר יותר. אני מאוד שמח ומקווה לשחק כבר מול ספרטק. אני רוצה להצטרף לשחקנים וחושב שהכל יהיה בסדר. ראשית אני צריך להכיר את כל השחקנים, הקבוצה והמועדון. לאחר מכן, אוכל להציב מטרה ולנסות להשיג אותה יחד עם חבריי לקבוצה".
2 צפייה בגלריה
פולהאם סלבישה יוקאנוביץ'
פולהאם סלבישה יוקאנוביץ'
יוקאנוביץ'. "קארצב שחקן כדורגל צעיר וחזק"
(צילום: AFP)
סלבישה יוקאנוביץ', שהדריך בעבר את מכבי ת"א וכיום מאמן את דינמו מוסקבה, התייחס לרכש החדש שלו: "הוא שחקן כדורגל צעיר וחזק שעבד קשה מאוד וכיום מייצג את נבחרת ישראל. המועדון ואני עקבנו אחריו. אנחנו מאמינים שעדן יכול להפוך לשחקן חשוב מאוד עבור הקבוצה בעתיד".
דינמו מוסקבה, המדורגת במקום הרביעי בליגה אחרי ארבעה מחזורים, תפגוש היום את קרסנודאר. קארצב אמור לערוך את הבכורה שלו בשבוע הבא בדרבי מול ספרטק. קארצב רשם 22 הופעות ליגה בעונה שעברה וסיים עם נתניה - אחת ההפתעות הנעימות של העונה - במקום הרביעי, שהיה שווה כרטיס למוקדמות הליגה האזורית. לקארצב יש גם שלוש הופעות בנבחרת ישראל.