בהפועל באר-שבע קיבלו באכזבה את ההפסד הדרמטי אתמול (חמישי) 2:1 ללבסקי סופיה, שקבע שהקבוצה של אלונה ברקת לא תעפיל העונה אפילו לשלב הפלייאוף של מוקדמות הקונפרנס ליג. שם, אגב, היא הייתה יכולה לפגוש את איינטראכט פרנקפורט הגרמנית.
הדרך בה הפסידה הקבוצה אתמול, עם שער ניצחון של הבולגרים עמוק בתוספת הזמן (דקה 96), בהחלט גרמה לתסכול. באר-שבע רדפה אחרי הבולגרים לאורך רוב דקות המשחק, כשנקלעה לפיגור מוקדם. יורי סטויאנוב איזן (79), אך המילה האחרונה הייתה של לבסקי סופיה.
2 צפייה בגלריה
רמזי ספורי ביציע
רמזי ספורי ביציע
לא ימשיך בבאר-שבע. ספורי
(צילום: עוז מועלם)
רמזי ספורי, שכבר די ברור שבימים הקרובים יחתום באחת הקבוצות שרוצות אותו מהליגה הטורקית, לא שותף אתמול. למעשה הוא סיים את דרכו בבאר-שבע. "רמזי הודיע שהוא לא רוצה להישאר בגלל שמדובר במעבר שישדרג אותו מאוד מבחינה כלכלית", אמרו במועדון. הבעיה שבאר שבע מחפשת מחליף ישראלי והאופציה היחידה שעל הפרק כרגע היא ירדן שועה מבית"ר ירושלים.
העובדה ששועה מסרב לחדש את חוזהו מבית"ר, שהצהירה שלא תשתפו במשחקים עד שיעשה זאת, רק מחזקת את האפשרות שיעבור לבאר-שבע. בתחילת הקיץ הקבוצה לא כל התלהבה לצרפו, אך כעת בבירת הנגב מבינים שהוא היחיד שיכול על הנייר להיכנס לנעליו של ספורי.
2 צפייה בגלריה
שועה
שועה
בדרך לטוטו-טרנר? שועה
(צילום: אלכס קולומויסקי)
יהיה זה סוג של מבחן עבור ברקת שתצטרך להוכיח שהיא מוכנה ללכת רחוק מבחינה כספית על מנת לחזק את הקבוצה. בצוות המקצועי מבינים שללא חיזוק ראוי, שיכלול מלבד שועה גם שחקן זר איכותי, דיבורים על מאבק האליפות עם כלל לא ריאליים. מבחינת ברקת, הקבוצה נבנתה כדי להיאבק על אליפות וכדי להתאים את הסגל לציפיות יהיה עליה לחרוג מהתקציב אותו תכננה לקבוצה, שנפגע מאוד מכך שבאר-שבע לא הצליחה להעפיל לשלב הבתים של הקונפרנס ליג.
מבחינה מקצועית, בבאר-שבע מקווים שבתקופה הקרובה, עד שהסגל ישתדרג, ייקחו שחקנים אחרים את ההזדמנות שיקבלו. אתמול סטויאנוב פתח והחזיר בשער שוויון זמני. גם גיא בדש נכנס והציג משחק די טוב. אמיר גאנח הצעיר שוב נכנס כמחליף ונראה נהדר. גאנח צפוי לפתוח ביום ראשון במשחק גביע הטוטו מול מכבי נתניה, כשגם שוער המשנה, ניב אליאסי, צפוי לקבל הזדמנות.