דרמה בבית"ר ירושלים: הקבוצה הודיעה היום (חמישי) כי ירדן שועה סירב לחתום על הארכת החוזה שהוצע לו - ועל-כך נגרע מהסגל "עד אשר יגיעו הצדדים להסכמות".
מבית"ר נמסר כי "במהלך התקופה האחרונה קיימה הנהלת בית"ר ירושלים מו"מ אינטנסיבי עם השחקן ירדן שועה ונציגיו בנוגע להארכת חוזהו במועדון. לאורך כל הזמן נעשה ניסיון מכובד וכן מצידנו להגיע לחוזה חדש שירצה גם את ירדן וגם את המועדון, שטיפח ועטף את השחקן בעונות האחרונות גם במצבים לא פשוטים".
3 צפייה בגלריה
שועה
שועה
לא שקט בבית"ר. שועה
(צילום: עוז מועלם)
"הנהלת המועדון אוהבת את ירדן ורוצה בו לשנים ארוכות בבית"ר, אך לצערנו, למרות הצעה גבוהה ומכובדת שהוגשה לשחקן, שכללה שדרוג של כ-50 אחוז מחוזהו הנוכחי, ולמרות משא ומתן ארוך שהתקיים בין הצדדים, בחרו ירדן ונציגיו שלא להסכים. עקב כך, ועד אשר יגיעו הצדדים להסכמות אשר יכבדו ויטיבו גם עם המועדון, החל מהיום שועה לא ייכלל בסגל הקבוצה".

"אני לא לוקח חלק בכל מחול השדים הזה"

שועה עצמו הגיב להחלטת בית"ר - ולהודעה שהוציאה בנושא. "אני אוהב ומכבד את המועדון, הוכחתי זאת מהרגע הראשון שדרכתי על הדשא בבית וגן", כתב שועה בפוסט שהעלה ברשתות החברתיות. "היה כבוד לשחק עם סמל המנודה ושאפתי להמשיך בבית"ר כל עוד אני עדיין בארץ. רציתי להמשיך ולהישאר בבית"ר ולהגיע להבנות על המשך החוזה שלי, אני מרגיש שזה הבית שלי".
3 צפייה בגלריה
בית"ר ירושלים פאוק סלוניקי קונפרנס ליג
בית"ר ירושלים פאוק סלוניקי קונפרנס ליג
יחזר את שועה בסגל הקבוצה בשבת. אבוקסיס
(צילום: עוז מועלם)
"כפי שאני רואה את הדברים, ניתן היה לגשר על הפערים אך ההתנהלות מולי לא הייתה כזו. עם זאת, לא הבעתי דבר נגד המועדון. יש תחושה שמנסים להרוויח על גבי ופוגעים בי מקצועית ובקבוצה, עצוב לי על כך. עבורי, עבור המועדון ובמיוחד עבור האוהדים שמחבקים אותי מהרגע הראשון".
"אני לא לוקח חלק בכל מחול השדים הזה סביבי כיוון שאני שחקן כדורגל ורוצה להתעסק רק בזה. הייתי מוכן להמשיך לשחק בבית"ר גם בסכום נמוך לעומת הצעות אחרות שהיו לי. ההחלטה לגרוע אותי מהסגל לפני המשחק כל כך חשוב למועדון זו פגיעה מיותרת. ניתן ללבן ולפתור מבלי לפגוע מערכתית".
שועה, מלך הבישולים של ליגת העל בשנה שעברה (16), סיים אותה עם שלושה שערים והוליך את הירושלמים לזכייה בגביע המדינה. לפני כן ששיחק במכבי חיפה ובני יהודה.
3 צפייה בגלריה
שחקן בית"ר ירושלים ירדן שועה חוגג
שחקן בית"ר ירושלים ירדן שועה חוגג
זכה עם הקבוצה בגביע המדינה. שועה
(צילום: עוז מועלם)
בריאיון שהעניק ל"ידיעות אחרונות" ו-ynet בינואר האחרון, אמר: "להיות שחקן מוביל בבית"ר? זה הדבר הכי טוב שיכול היה לקרות לי. זה דבר הכי טוב שיכול לקרות לכל כדורגלן בארץ. זה קהל אדיר שברגע שאתה עולה למגרש והוא מאחוריך, אתה מרגיש הכי חזק בעולם. אתה צריך לעלות במקומי לטדי כדי להבין את העוצמות שלו".