מיץ' גולדהאר לא הגיע ארצה רק כדי לצפות מקרוב בקבוצה שלו מפסידה עוד אליפות. ל"ידיעות אחרונות" ו-ynet נודע כי הסיבה המרכזית לנחיתתו הנדירה של בעלי מכבי ת"א בישראל היא חתימה על חוזה להקמת מתחם אימונים חדש עבור המועדון בעלות של עשרות מיליוני יורו.
גולדהאר מתכוון להקים את מתקן האימונים המתקדם ביותר בישראל, וההתלבטות היא אם לבנות אותו במקום אחר או לשדרג בצורה משמעותית את המתחם בקריית שלום, שבו מתאמנת הקבוצה מאז שנות ה-70.
1 צפייה בגלריה
מיץ' גולדהאר
מיץ' גולדהאר
מיץ' גולדהאר. מתכנן להשקיע מיליונים
(צילום: יאיר שגיא)
מדובר במתחם שיעמוד בסטנדרטים של המועדונים הגדולים באירופה, והוא יכלול מספר מגרשים, מגרשי לחץ, חדר כושר גדול, חדרי הלבשה חדישים ותנאים נוספים שקשה לקבל היום בקריית שלום. משמעות הקמת המתקן, שייקרא על שם אימו של גולדהאר, היא הצהרה על כוונתו להישאר עוד שנים ארוכות במועדון.
גולדהאר, שנראה עצבני מאוד בסיום המשחק בשבת נגד מכבי נתניה (0:0), אחרי שצפה בעוד השקעה של עשרות מיליוני שקלים יורדת לטימיון, נפגש במהלך שהותו בישראל עם ג'ק אנגלידיס וברק יצחקי. המטרה שלו היא למנות מנכ"ל מקצועי, בסגנון של מרטין ביין ובן מנספורד, כדי שיכהן כסמכות הניהולית-מקצועית הבכירה בקריית שלום. הבעלים נפגש גם לראשונה עם המאמן אייטור קראנקה, שמחזיק בחוזה לעונה הבאה.