"אנחנו קבוצה שלא מנוהלת כבר כמה חודשים, סומכים על השם הגדול והקהל כדי להישאר, אבל זה יכול להיגמר באסון של ירידת ליגה". בהפועל ת"א מודאגים מאוד אחרי ההפסד אתמול (שבת) 2:1 לבני ריינה, שסיבך את הקבוצה במאבקי הירידה.
האדומים קצת נשמו לרווחה אחרי שער השוויון של יוני סויאנוב מנס ציונה, עמוק בתוספת הזמן מול קריית שמונה, שקבע כי הפער בין הפועל ת"א לקו האדום יהיה חמש נקודות, כשנותרו עוד שלושה מחזורים לסיום העונה.
1 צפייה בגלריה
שחקני הפועל ת"א מאוכזבים
שחקני הפועל ת"א מאוכזבים
שחקני הפועל ת"א מאוכזבים
(צילום: ראובן שוורץ, ONE)
החבורה של חיים סילבס תשחק מול מול בני סכנין במחזור הקרוב, לאחר מכן תארח את קריית שמונה ובמחזור הסיום תתארח אצל הפועל חדרה. "כנראה שנישאר בליגה בסופו של דבר, אבל צריכים לעשות פה חריש עמוק", הודו במועדון. שחקני הפועל ת"א צפו במשחק של נס ציונה נגד קריית שמונה וחלק מהם סיפר: "ברגע שסטויאנוב כבש את שער השוויון, כולנו קפצנו. מי היה מאמין שנגיע למקום הזה?".
הנטייה של המנהל המקצועי החדש, הבריטי ניק האמונד, היא להחתים מאמן זר. כאשר כבר נעשו פניות לכמה מועמדים. מבין הישראלים דיברו על אפשרות להחתים רן בן שמעון. מרבית הסגל הנוכחי לא ימשיך בעונה הבאה, כשגם שחקנים עם חוזים עשויים לקבל הודעות שחרור בכפוף לפיצוי שמגיע להם.