כפי שנחשף לראשונה ב-ynet, דור פרץ שסיכם בשישי האחרון את תנאיו לשלוש שנים במכבי ת"א וירוויח 550 אלף אירו לעונה, יחתום היום (שני) או מחר במועדון, כשמיץ' גולדהאר אישר את כל התנאים הנלווים.
פרץ ששיחק בעונה שעברה בוונציה האיטלקית, והרוויח שכר בסיס של 875 אלף יורו, קיבל מספר הצעות במהלך הקיץ האחרון, בין היתר מהליגה הרוסית, היוונית וליגת המשנה באנגליה, אולם חיפש אתגר אחר. מאחר שלא היו הצעות אטרקטיביות, החליט לחזור אחרי שנה אחת בלבד באיטליה למכבי ת"א.
1 צפייה בגלריה
דור פרץ
דור פרץ
דור פרץ. בדרך חזרה למכבי ת"א
(צילום: עוז מועלם)
פרץ כבר עבר את הבדיקות הרפואיות במכבי ת"א ובשעות הקרובות אמורה לצאת ההודעה הרשמית על חזרתו של קשר נבחרת ישראל, במה שיהווה חיזוק משמעותי מאוד למכבי ת"א, אחרי חזרתם של ערן זהבי וניר ביטון לליגה הישראלית. "פרץ הוא חיזוק סופר משמעותי, יותר מזר שאפשר היה להביא למכבי ת"א", אמרו במועדון.
ההגעה של פרץ תוביל לעומס בעמדות הקישור יחד עם דן גלזר, יוריס ואן אובריים, אייל גולסה, דן ביטון, אבי ריקן ואחרים, מה שעשוי לסלול את דרכו של דן ביטון מחוץ למועדון.
הפרויקט הבא שינסו במכבי להוציא לפועל והוא מוגדר כשובר שוויון כמו ההגעה של זהבי הוא אלי דסה. כפי שנחשף ב-ynet דסה סיכם את תנאיו ישירות מול גולדהאר, אולם נותר לסגור את נושא אורך החוזה. המגן הימני ששיחק בשלוש השנים האחרונות בוויטסה ארנהיים דרש מהבעלים הקנדי לקבל חוזה לארבע שנים מובטחות ואילו הוא התעקש על שלוש, כשבמקביל בוחן דסה אופציות מארה"ב.