אחרי שנה אחת בוונציה האיטלקית, דור פרץ חוזר למכבי ת"א. פרץ סיכם את תנאיו - כ-550 אלף אירו לעונה - ויחתום בשבוע הבא על חוזה לשלוש שנים.
מדובר בחיזוק משמעותי של מכבי ת"א, שמחזירה עוד אקס למועדון אחרי ערן זהבי. קשר נבחרת ישראל לא הצליח להשתלב בסרייה א', ולמרות שהחזיק בהצעות מחימקי מוסקבה ושתי קבוצות מהליגה השנייה באנגליה, החליט לחזור לקריית שלום.
2 צפייה בגלריה
דור פרץ
דור פרץ
חוזר לישראל. פרץ
(צילום: gettyimages)
פרץ חוזר למכבי ת"א אחרי עונה אחת בלבד בוונציה, שהייתה מאכזבת מאוד. הוא חתם בקיץ שעבר על חוזה לשלוש עונות תמורת שכר של 700 אלף אירו בשנה, אך רשם 18 הופעות ליגה בלבד, ובחלק גדול מהמשחקים אפילו לא נכלל בסגל הקבוצה. בהתאם לתנאי החוזה שלו, הוא הפך לשחקן חופשי מאחר שוונציה ירדה חזרה לליגה השנייה.
לפני כן, בשיאו במכבי ת"א היה פרץ אחד השחקנים החשובים של הקבוצה. ב-212 משחקים בצהוב-כחול הוא כבש 22 שערים ובישל 17 נוספים. כעת, פרץ ינסה לזכות באליפות רביעית במדי הקבוצה שבה גדל.
2 צפייה בגלריה
דור פרץ
דור פרץ
שוב בצהוב-כחול. פרץ
(צילום: עוז מועלם)
היעד הבא של ולדימיר איביץ' הוא אלי דסה. כפי שנחשף אתמול ב-ynet, דסה כבר סיכם עקרונית עם מיץ' גולדהאר את תנאי שכרו במועדון, כ-600 אלף אירו בשנה, אולם העסקה תצא לפועל רק במידה שהבעלים הקנדי יסכים להתפשר על המכשול האחרון ביניהם - אורך החוזה. גולדהאר מעוניין בחוזה לשלוש עונות, דסה דורש ארבע.
אתמול (חמישי), במשחק ביוון מול אריס סלוניקי, שמונה מאוהדי הקבוצה עוכבו על ידי המשטרה בשל הדלקת אבוקות והפרת סדר ציבורי, האוהדים ייקנסו וישוחררו.