פציעתו הקשה של מנור סולומון הציפה שוב את שאלת אי זימונו של ערן זהבי לסגל נבחרת ישראל, לאחר הפיצוץ בינו לבין המאמן אלון חזן והמנהל המקצועי יוסי בניון בעקבות סאגת החדר. בשבוע שעבר אמר בניון בריאיון למוסף "7 ימים" של "ידיעות אחרונות" כי שמו של זהבי כלל לא עלה כאפשרות ברשימת המוזמנים למשחקי הנבחרת לקראת צמד המשחקים הקרוב מול שווייץ וקוסובו. כעת, זהבי הגיב לדברים.
אריה לעולם לא יאכל דשא, לא משנה כמה רעב הוא יהיה", כתב זהבי בסטורי שפירסם בחשבון האינסטגרם האישי שלו. "לעולם אל תנמיך את הסטנדרטים שלך כי מישהו מצפה לזה ממך".
1 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
הגיב לדברים של בניון. ערן זהבי
(צילום: עוז מועלם)
בין השאר, סיפר בניון באותו ריאיון: "אמרתי לו 'ערן, אני אוהב אותך ורוצה אותך בנבחרת. אבל אנחנו משנים התנהלות, קבל את זה, נשב ונראה איפה אפשר לעזור לך'. הייתי מוכן לעשות בשבילו הרבה, אבל הוא בחר לא להגיע. התקשרתי כמה פעמים, והוא לא ענה".
עוד אמר המנהל המקצועי: "הנבחרת לא הייתה בנויה על שחקן אחד ולא תהיה. ערן היה השחקן הכי בולט ולאן הנבחרת הגיעה? לא הגיעה. אותי לא מעניין ששחקן יבקיע 20 שערים והנבחרת תסיים רביעית. להגיד שזה אישי זה מצחיק, הרי אנחנו רוצים להצליח. זה לא אגו".
כאמור, היעדרותו של סולומון העלתה שוב את הציפייה כי בניון וחזן יפתרו את הבעיות עם זהבי, שנמצא בכשור מצוין במכבי ת"א מאז שהחלה העונה, אך נכון לעכשיו נראה כי הצדדים מתבצרים בעמדתם.