אוהד מכבי חיפה, שנהם במאי האחרון לעבר פארפה גויאגון, אז שחקנה של מכבי ת"א, הורחק לשנה וחצי מהגרשים - כך הודיעה היום (רביעי) האלופה.
בהודעה שפרסמה היום מכבי חיפה, נאמר כי "בעקבות התנהגות גזענית חמורה שהתרחשה בתום העונה שעברה במשחקה של מכבי חיפה מול מכבי ת"א, נתפס והורחק לשנה וחצי על פי החלטת בית משפט אוהד הקבוצה אשר לקח חלק פעיל באירוע זה".
2 צפייה בגלריה
הפועל ירושלים מכבי חיפה
הפועל ירושלים מכבי חיפה
במכבי חיפה פעלו נגד האוהד שנהם
(צילום: עוז מועלם)
עוד הוסיפה מכבי חיפה: "אוהד זה הורחק לשנה וחצי על פי החלטת בית משפט מכל פעילות של המועדון, בנוסף נשללה ממנו הזכות לחידוש המנוי ורכישת כרטיסים (בית וחוץ) למשחקי הקבוצה. אנו רואים התנהגות זו בלתי ראויה, מבזה ומנוגדת לערכי המועדון".
כזכור, המפגש ההוא ב-8 במאי בין מכבי חיפה למכבי ת"א (1:3 לירוקים) נערך בסמי עופר. בזמנו הירוקים הבטיחו כי אותו אוהד יורחק לצמיתות מהמגרשים. הקבוצה אף שלחה זר פרחים ומכתב התנצלות לקשר, בו נכתב: "גזענות היא לא ב-DNA שלנו".
2 צפייה בגלריה
דניאל סונדגרן כדורגלן מכבי חיפה פארפה גיאגון כדורגלן מכבי תל אביב
דניאל סונדגרן כדורגלן מכבי חיפה פארפה גיאגון כדורגלן מכבי תל אביב
גיאגון במשחק המדובר מול מכבי חיפה
(צילום: ראובן כהן)
ערן זהבי הגיב גם הוא בזמנו לנהמות שספג גיאגון ."אותם אלה שהתלוננו על נהמות גזעניות לעבר שחקן אחד, לא מתלוננים על נהמות לשחקן אחר", כתב הכוכב בחשבון האינסטגרם שלו. "על קריאות אנטישמיות כלפי ישראלים בחו"ל המדינה היתה גועשת. אבל בישראל, גזענות מסוג זו או קריאות של שואה הן תופעות שבועיות. בואו נפסיק להתבייש. בואו נגיד כולנו די, ונפסיק!".