הכוכב האדום בלגרד הגיעה בכוננות ספיגה למשחק החוץ אמש (שלישי) נגד מנצ'סטר סיטי לאחר ההפסד האחרון בליגה הסרבית, שהיה השני שלה העונה בזירה המקומית. עם זאת, הקבוצה של ברק בכר הצליחה לעמוד בפרץ ההתקפות של אלופת אירופה במחצית הראשונה - הרבה הודות להצגה של השוער עומרי גלזר - ואף עלתה ליתרון, שלא החזיק בסופו של דבר, והאורחת ירדה מנוצחת.
על אף ההפסד, המאמן הישראלי - שספג לא מעט ביקורות בשבוע האחרון בתקשורת הסרבית - זכה ללא מעט מחמאות על הגישה בה עלתה קבוצתו אתמול ועל המשחק שסיפקה.
1 צפייה בגלריה
בכר ופפ
בכר ופפ
בכר ופפ
(צילום: EPA/ADAM VAUGHAN)
"במשך רוב המשחק נראה היה שהכוכב האדום יודעת מה היא רוצה מעצמה ונתנה לסיטי קרב ראוי", כתבו באתר 'בליק'. "בכר ידע איך להתגונן וחיכה להזדמנות הנכונה כדי לעקוץ. הוא הקשה על פפ גווארדיולה וגרם לו להחליף את ברנרדו סילבה במחצית הראשונה. במחצית השנייה לעומת זאת, הוא קיבל שיעור כואב. ברמות האלה, מול יריבה כל כך חזקה, בתקופה בה הכוכב האדום נמצאת בלי כושר וביטחון, בכר הוציא את המקסימום ועשה כל מה שהיה יכול".
באתר 'ספורטסקי' נכתב: "המאמן הישראלי הראה הרבה אומץ כשלא ויתר על השיטה ההתקפית שלו. הכוכב האדום כבשה וספגה שלושה שערים אחרי שרבים העריכו לפני המשחק שזה ייגמר בתבוסה כואבת. גווארדיולה היה מלא במחמאות לבכר לפני המשחק, וזה לא מקרי. בזכות בכר הכוכב האדום נראתה כמו קבוצה אירופית ראויה שמסוגלת לתקוף ולאיים על כל יריבה ביבשת. מה שבטוח זה שאי אפשר להאשים את בכר או את השחקנים בהפסד הזה".
גם באנגליה שפעו מחמאות לבכר, ששוחח ארוכות (באופן יחסי) עם מאמן מנצ'סטר סיטי, פפ גווארדיולה, בסיום: "פפ התרשם ממנו מאוד", צייץ העיתונאי סם סטריט. ב'סקיי' כתבו: "הכוכב האדום שיחקה מול מנצ'סטר סיטי כמו מועדון גדול. פפ ניחם את ברק בכר בסיום המשחק בו סיטי בעטה במחצית הראשונה 22 פעמים לשער ולא הבקיעה. ההופעה של עומרי גלזר בין הקורות עזרה לכוכב האדום, שניצלה את המהירות שלה כדי להבקיע את השער הראשון".