הפועל באר-שבע נערכת למשחק המסקרן מחר (שני, 20:30) נגד מכבי תל אביב במסגרת המחזור ה-23 בליגת העל. אחרי שכל 2,500 הכרטיסים שהוקצו לאוהדי האורחת נמכרו תוך כשעה, השאלה המרכזית כעת מבחינת האדומים היא האם הבלם והקפטן מיגל ויטור יהיה כשיר למשחק.
מאמן באר-שבע אליניב ברדה ניסה לשדר עסקים כרגיל לקראת המשחק: "כל משחק הוא חשוב מבחינתנו, כך גם המשחק הזה. יש לנו ארבעה משחקים עד הפלייאוף, וכל משחק חשוב". על איבוד הנקודות של מכבי חיפה: "אנחנו מתרכזים רק בעצמנו. ממשחק למשחק אנחנו חושבים איך לשחק טוב יותר, איך לבוא הכי מרוכזים - וכך נמשיך לעשות".
2 צפייה בגלריה
אליניב ברדה מאמן הפועל באר-שבע
אליניב ברדה מאמן הפועל באר-שבע
"מתרכזים רק בעצמנו". אליניב ברדה
(צילום: יאיר שגיא)
ברדה התייחס למצב קבוצתו לקראת המשחק החשוב: "אנחנו דרוכים. אנחנו מבינים שהעונה הזו ארוכה. אנחנו באמצע מרתון. אנחנו במקום טוב ורוצים להראות עד כמה אנחנו חזקים". המסקנות לאחר התיקו מול הפועל ירושלים במחזור הקודם: "ניתחנו את מה שקרה שם, זה מאחורינו. מדובר בשני משחקים שונים לחלוטין כך שאני לא חושב שיש מקום להשוואה".
על מידת כשירותו של ויטור כשגם איתן טיבי פצוע וייעדר בוודאות: "יש לנו סגל חזק בשביל זה. לא נעלה עם 9 או 10 שחקנים. השחקנים מספיק אחראיים להגיד מי כשיר ומי לא. אני מאמין שבסוף האימון נדע מה המצב. כל מי שישחק יצטרך לעשות הכי טוב שיכול כדי לעזור לקבוצה".
2 צפייה בגלריה
אור דדיה מגן הפועל באר-שבע
אור דדיה מגן הפועל באר-שבע
"אני לא עוד שחקן". אור דדיה
(צילום: דניאל כהן)
אור דדיה, שלאחרונה מילא בהרכב את מקומו של שגיב יחזקאל הפצוע בעמדת המגן הימיני, אמור לפתוח בהרכב. יחזקאל, שהחלים מהפציעה, אמור לעלות מן הספסל במהלך המשחק. דדיה: "כל משחק עבורנו חשוב מאוד. היה לנו שבוע ארוך לנתח את התיקו נגד הפועל ירושלים ומכבי תל אביב. הצוות נגע בכל הנקודות ואני חושב שאנחנו הכי מוכנים. אני שמח שש לי תחרות על ההרכב. אני חושב שאני לא עוד שחקן בהפועל באר-שבע. בכל אימון ומשחק אני בתחושה שאני יודע שאני יכול לשחק. אני אעשה את הכל לעשות הכי טוב שלי. אנחנו במאני טיים. כל שחקן שנפצע יש מי שימלא את מקומו בצורה הכי טובה שיש. בחדר ההלבשה מדברים על זה שאפשר לעשות העונה דברים גדולים. נעשה ההכל כדי להגשים את החלומות שלנו בסוף העונה. אנחנו לא מחפשים לצאת בהצהרות. כמו לפני כל משחק באים כדי לנצח ולקחת שלוש נקודות".
אתמול הלך לעולמו ד"ר דוד פסט, יקיר העיר באר שבע ומי ששימש שנים רבות כרופא הקבוצה. פסט הוא גם מי שסייע בהבאת התרומות לשיפוץ האיצטדיון העירוני הקודם של הקבוצה בסיוע של לילי פרידמן שהנציחה בכך את בנה ארתור וסרמיל ז"ל שנרצח בשואה ומאז האיצטדיון נקרא על שמו.