"זה היה האירוע הכי דרמטי בשנים האחרונות בהפועל ת"א, בתוך שעה כל השדרה המקצועית נעלמה", אמרו בקבוצה בעקבות הפיטורים של המאמן יוסי אבוקסיס והתפטרותו של המנהל המקצועי חן סול בערב החג השני של פסח, כפי שפורסם לראשונה ב-ynet.
בעקבות המהלך, הוחלט כי מנהל הקבוצה סלים טועמה ישמש מאמן בשלושת המשחקים שנותרו עד תום העונה, נגד מכבי נתניה (חוץ), מ.ס אשדוד (בית) והפועל חדרה (חוץ). כבר הבוקר (שלישי) הוא העביר אימון ראשון. "אעשה הכל כדי להשאיר את הקבוצה בליגה", אמר לראשי המועדון.
2 צפייה בגלריה
סלים טועמה באימון הפועל ת"א
סלים טועמה באימון הפועל ת"א
טועמה לצד מאמן השוערים ניר דוידוביץ', הבוקר באימון הפועל ת"א
(צילום: הפועל ת"א)
אבוקסיס: "רע מאוד, זה הכדורגל"
(צילום: ONE)
נכון לעכשיו טרם ברור מי יתחיל את ההכנות לעונה הבאה, ובאיזו ליגה תשחק הקבוצה אולם בכל מקרה מסרו גורמים בקבוצה כי המועמדים לאימון הפועל ת"א בעונת 2024/25 הם מסאי דגו, שרון מימר ואופיר חיים – גם במקרה שהאדומים ישחקו בעונה הבאה בליגה הלאומית.
בחזרה לאירועי ערב החג: פרטים חדשים ממשיכים להתברר, כאשר נודע כי סול היה זה שהתקשר תחילה לאבוקסיס ושיתף אותו כי בכוונתו להתפטר ואף הציע לו להצטרף אליו, אולם המאמן סירב. ביומיים הקרובים תתקיים פגישה בין אבוקסיס לראשי המועדון בניסיון להגיע איתו להסדר פיצויים.
2 צפייה בגלריה
מאמן מכבי חיפה מסאי דגו
מאמן מכבי חיפה מסאי דגו
יעבור מירוק לאדום? דגו
(צילום: גיל נחושתן)
בתוך כך הביעו בהפועל זעם על השיפוט בשני המשחקים האחרונים של מ.ס אשדוד. "כנראה שמישהו רוצה מאוד שהפועל תרד ואשדוד תישאר", אמרו שם. "נגד חדרה, נתנו להם סתם פנדל ונגד הפועל פ"ת כולם ראו שהיתה עבירה על פורצ'ן באסיי אבל השער שבא אחרי אושר".
בנוסף, פנו במועדון למינהלת הליגה בבקשה שהמשחק נגד נתניה בשבת ישוחק במקביל לזה של בית"ר ירושלים נגד אשדוד. נכון לעכשיו המשחק בטדי משובץ ביום שני (20:30) והמשחק בנתניה בשבת (17:00). "גם אם נעשה תיקו בנתניה, אז בית"ר שכבר הבטיחה את ההישארות שלה, עלולה לבוא למשחק הזה עם כפכפים", אמרו בהפועל.