שר התרבות והספורט מיקי זוהר על התגרה: שתי הקבוצות צריכות להיענש
(צילום: ירון ברנר)
המאבטחת שנפגעה בפניה מבקבוק שנזרק לעברה במהלך התקרית האלימה ביום שני האחרון בטורו-טרנר, הגישה תלונה במשטרה נגד שחקן מכבי חיפה, ינון אליהו. האחרון נצפה בסרטונים שהופצו מהתקרית כמי שזורק לעברה את הבקבוק.
גם מנהל האבטחה במשחק בין הפועל באר-שבע למכבי חיפה ציין בפני המשקיף מטעם ההתאחדות לכדורגל, רונן הרשקו, כי אליהו הוא זה שפגע במאבטחת.
1 צפייה בגלריה
ינון אליהו
ינון אליהו
שחקנה של מכבי חיפה, ינון אליהו
(צילום: נחום סגל)
ביום שלישי האחרון, יממה לאחר האירוע, פרסמה המאבטחת פוסט בפייסבוק: "עד עכשיו חיכיתי להתנצלות ממי שיודע שפגע בי וזה לא הגיע. חבל מאוד שזו הדרך שבחרת, לא צריכה את ההתנצלות שלך יותר ניפגש כבר". מעבר לכך, שיתפה המאבטחת כי היא עדיין מתאוששת מהפגיעה: "תודה לכל מי שדאג לי שהתקשר ושלח הודעות, זה לא מובן מאליו אני מרגישה בסדר. מתאוששת".
מנכ"ל מכבי חיפה איציק עובדיה יצר לאחר התקרית קשר עם המאבטחת והתנצל בפניה: "זה נוגד את ערכי המועדון שלנו. אני מתנצל בשם כל אגודת מכבי חיפה". בקבוצה טענו כי מי שטיפל במאבטחת הוא תומר בסון מהצוות הרפואי בקבוצה וכי השחקן דניאל סונדרגן סייע לה אחרי שנפגעה מהבקבוק.
כאמור, לפי דו"ח המשקיף רונן הרשקו, מאבטח האירוע ניגש אליו בסיום המשחק ודיווח לו כי "מאבטחת נפגעה משחקן מכבי חיפה ינון אליהו. הוא אמר כי סרטון המציג זאת יישלח על ידו בהמשך". בדו"ח לא צוין אם אכן נמסר סרטון כזה. אליהו כלל לא היה רשום בטופס המשחק.