הרוחות במכבי נתניה עדיין סוערות בעקבות אירועי המשחק האחרון מול בני סכנין בשבת. כזכור, בתום הניצחון 1:3 באצטדיון דוחא הותקפו אוהדי הקבוצה על ידי אוהדי המארחת, ובעקבות זאת שלחה היום (שלישי) ההנהלה מכתב לתובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף, בן התלוננה על בני סכנין.
במכתב התלונה דרשה מכבי נתניה מההתאחדות לסגור את אצטדיון דוחא ולמנוע את קיום המשחקים בו. "הרינו להגיש תלונה רשמית כנגד בני סכנין ומנהל אצטדיון דוחא בדרישה לסגור את האצטדיון ולמנוע קיום משחקים", נכתב. "מכבי נתניה מבקשת להדגיש את התנגדותה הנחרצת להחלטת מנהלת הליגות וההתאחדות לכדורגל, שאישרו מלכתחילה את המגרש, וזאת על אף ולמרות שקיים אישור של משטרת ישראל, שבעצמו לא ברור איך התקבל לאור המועד הנפיץ של קיום המשחק בתזמון המקורי, ציון של מאורעות אוקטובר 2000 בעיר סכנין, והכל, לאחר וחרף העובדה שיו"ר המועדון, אייל סגל, התריע בפני נציגי מנהלת הליגות כי קיים חשש כבד לביטחונם של אנשי ואוהדי מכבי נתניה".
2 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי נתניה ביציע
אוהדי מכבי נתניה ביציע
אוהדי מכבי נתניה
(צילום: יאיר שגיא)
עוד נכתב: "מנכ"ל המועדון, הדובר, אנשי צוות נוספים ושחקנים שלא מתלבשים יושבים באזור הטכני של האצטדיון, בעוד האזור עצמו אינו סטרילי בניגוד לתקנון המנהלת, כאשר אוהדי הקבוצה המקומית יושבים באותו אזור, ללא הפרדה ממשית וללא יכולת להגן על אנשי המועדון מפני פגיעה בהם. במשך כל המשחק "זכו" אנשי המועדון לאיומים מאוהדים אלו, באופן כזה שאם חלילה היו מגיעים לכדי ניסיון פגיעה ממשית בהם, לא היה מי שיגן על אנשי הקבוצה ומי שיעצור את האוהדים. אוהדי הקבוצה המקומית עברו בדרכם החוצה באין מפריע ובאין הפרדה, על יד חדר ההלבשה של המועדון, כאילו לא מדובר בשטח שאמור להיות סטרילי, באופן כזה הפוגע בתחושות הביטחון של אנשי המועדון והשחקנים, ושאלמלא אנשי המועדון
עומדים מחוץ לדלת, מי יודע לאן דברים היו מגיעים. בסיום המשחק, ובניגוד מוחלט להודעת משטרת ישראל, נסקלו אוהדי מכבי נתניה, באבנים, פשוטו כמשמעו, על ידי אוהדי הקבוצה המקומית, שלא עצרו אפילו לרגע גם כשהנפגעים הם ילדים קטנים".
2 צפייה בגלריה
עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן
אצטדיון דוחא
(צילום: אלעד גרשגורן)
בסיום המכתב הוסיפה מכבי נתניה: "מדובר במצב בלתי נסבל בעליל ושאינו מתקבל על הדעת, אשר מצריך בחינה מחדש של אישור משחקים באצטדיון זה. למען הסר ספק, אנו קוראים להתאחדות לכדורגל ולמנהלת הליגה להודיע על סגירת האצטדיון לאלתר".