אחרי משחק מנומנם ללא כדורגל גדול, הפועל תל אביב והפועל חדרה נפרדו אתמול (שבת) ב-0:0. שתי הקבוצות הציגו יכולת חלשה, התקשו לייצר מצבים ושערים ונפרדו בחלוקת נקודות מוצדקת.
רק במחזור הקודם הפועל חדרה ספגה ביקורות קשות על המשחק ההגנתי שלה מול מכבי חיפה. בסופו של דבר למרות הבונקר, הבדלי הרמות בין הקבוצות עשו את שלהם. אמש, מול חדרה הוכיחה שהיא קבוצה חלשה מאוד ביחס לליגה, כזו שמתקשה להדביק את הקצב ולהציג יכולת טובה.
2 צפייה בגלריה
פדידה מול בן ביטון
פדידה מול בן ביטון
חדרה הוכיחה שהיא אחת הקבוצות החלשות בליגה. פדידה מול בן ביטון
(צילום: יאיר שגיא)
נקודת האור של חדרה היא החלק ההגנתי של הקבוצה, מה שמאפשר לה לשרוד ביחס לקבוצות אחרות חלשות שמשתוות לה מבחינת יכולת. גם אתמול התקפת הקבוצה לא הצליחה לבוא לידי ביטוי, ודווקא החלק האחורי הוא זה שעשה עבודה טובה. מי שהצטיינו על המגרש הם ג׳ונתן סיסה הבלם והשוער רובי לבקוביץ, אך כדי לשרוד בליגה חדרה תצטרך הרבה יותר מזה להמשך העונה.
בכל זאת, למרות היכולת המאכזבת וחלוקת הנקודות, אסף נמני מאמן הפועל חדרה יצא מעודד ואמר בסיום: "חשוב לי לשים את המשחק מול מכבי חיפה בצד. מי שראה את הפועל חדרה מול קריית שמונה ראה חדרה פנטסטית. גם מול אשדוד ובית"ר ירושלים. אנחנו עושים את ההתאמות, הגענו אחרי משחק קשה מאוד בחיפה. הפועל תל אביב קבוצה פנטסטית, אנחנו מגיעים למצבים שלנו. שמרנו על שער נקי בפעם הראשונה העונה, נכנסים בנו על ההתקפה אבל מהללים אותנו על ההגנה למרות שספגנו שערים בכל משחק. לקחנו נקודה מאוד חשובה, השחקנים שלנו מלאי רעב ומוטיבציה להוכיח את עצמם".
2 צפייה בגלריה
אסף נמני מאמן הפועל חדרה
אסף נמני מאמן הפועל חדרה
יצא מעודד בסיום, למרות היכולת. אסף נמני
(צילום: עוז מועלם)
למרות שהמאמן הצליח לקחת דברים טובים מהמשחק, ולמרות שחדרה שמרה על שער נקי לראשונה העונה - הנקודה הזאת לא מסייעת לה הרבה. הקבוצה של נמני אומנם נמצאת מעל הקו האדום נכון לעכשיו, אך זהו התיקו החמישי של הקבוצה העונה והיא מתקשה לברוח מהתחתית הבוערת. חדרה תצטרך לנסות את מזלה במחזור הבא מול בני סכנין.